tisdag 9 november 2010

Sel de mer...




Idag inväntas värsta ovädret här, hårda vindar och uppemot 2dm slaskig blötsnö. Jippie, eller NOT! Tur att det är övergående och ska vara borta redan i morgon i allafall häromkring. Senaste kudden ligger i Emman därborta i hörnan den kommer från HM-Homes butik på Drottninggatan tycker deras homekonsept är riktigt bra. Ha en bra dag!
*
Today a really bad weather is expected, lots of snow and wind. Thanx godness its also going to be over tomorrow. This new cusion in my armchair comes from HM-Home.
Have a nice day!

14 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flott pute..er snakk om at det skal komme sne her og...æsj æsj...
ha en kos dag
eddaKlememr

4U2! sa...

Här fr snön hålla sig borta, har jag bestämt.

Fågel Blå sa...

Så snyggggt!!!!!
Ha en fin dag!
Kramm Kathrine

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nei jeg har ikke gjort noe..men jeg har jo trøbbel med google...den vil ikke gi meg lov og legge meg som følger til andre blogger...frustrerende...
klem

Vit Poesi sa...

Hi, hi, jag har också klickat hem den kudden!! SÅ fin!
ha en fin dag1
kraaam M

lottens vita och gröna sa...

hej vännen, turkänsla att jag är ledig med lilleman idag, vi ska inte gå ut alls, bara myspysa!!!
vilka bilder, fåtöljen är underbar där med sin kudde, h&m home har verkligen fina kuddar!!!
må gott, en varmkram denna urriga dag//lotten

Sanne sa...

Dear Katta,

I love the H & M pillows...it looks good in your room !!!
I´ve got the " old" ones from H & M..

Have a nice day ( not too much wind ons snow...)
Best wishes,
Sanne

Anonym sa...

Ruggigt ute, men mysigt inne. :)

Trafikkaos hos oss idag, alla bussar/linjer inställda på morgonen.
Då blir det inte lätt för arbetare och elever att ta sig fram.

Skidor kanske?

Varma vintervädershälsningar!

SoF@Blindstyre.se sa...

Ähhh - ibland trycker jag på fel tangent och så åker kommentaren iväg utan avsändare.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Himla mysig hörna du har där.
Och kudden är snygg, du har helt rätt i att H&M Home har mycket fint. Tror själv att jagh ar beställt en likadan kudde....blev ganska många saker jag klickade hem nu senast så det blir ärligen en liten överraskning när de kommer, för jag kommer inte ihåg allt.:-)


Du får du ha en rikigt mysig innedag!

Isabell sa...

Hej!
Jag är hundvakt och måste ut i detta oväder, trodde jag... nej, hunden vägrar gå ut. Han ligger nu i vår säng, ha, ha, ha.
Jag har det mysigt värre här inne i mörkret med datorn i knät.
Mys på!
Kram
Isabell

Gardenhouse sa...

Oväder ute eller ej, inne hos dig är varmt och vackert!
Vad kul med en tjejdag, slår vad om att ni hade det roligast...
Spooky bilderna är läckra, är det hjärnan som sätter spratt eller?
Må så gott,
kram Sussi

Lilla Vrån sa...

Verkligen snygg kudde...måste nog kika in i den butiken nästa gång jag besöker storstan.
Med två bar boendes där, så blir det resor med jämna mellanrum.
Kram/Carina

strömmas sida sa...

Hoppas det gick bra med snöovädret. Nu är det nog på väg upp till oss.

Är det nåt nytt det här med bildbegränsningar? Har inte hört om det tidigare.

kram
strömma