söndag 21 november 2010

Mysig söndagsmorgon...

Söndagmorgon och man vaknar upp myser och inser att det är bara en endaste vecka kvar till första advent, oj vad tiden går fort. Mossan är ju redan plockad och ligger i frysen och väntar på att bli dekoration här hemma. Vill idag sända ett tack till Anna med bloggen Vita rosor och förgät mig ej
som skrivit så fint om Rost & rosor hos sig idag, klicka på länken så kommer du in till hennes fina blogg där hon varje söndag tipsar om olika bloggar. Och så önskar jag förståss er alla en skön söndag!
*
Wish you all a nice and cozy sunday!

9 kommentarer:

4U2! sa...

Mossa i frysen?

NataljaOblonskaja sa...

Du visar snygga bilder som vanligt.
Här har varit lite körigt i veckan så det har varit IRL som tagit all min tid, men nu hoppas jag vara tillbaka hos er i blogglandia som många kallar det för.
Aha, du kör med mossan i frysen, nog bra förvaring. Här har vi det så kallt ute så jag tror den håller sig där också.
Ha det toppen!
Camilla

Fågel Blå sa...

Hej Min vän!
Underbara bilder som alltid!!!!!
Jag har vart in och läst om dej!!!!!
Så roligt för dej!!!!
Ha en fin SÖndag!
Kram Kathrine

Isabell sa...

Hmm, mossa i frysen. Det har jag inte tänkt på. Ska jag plocka mossa idag. Mmm, får se. Fina bilder du har tagit. Försökte mig på att göra en snygg header igår, men min kamera har för dålig upplösning. Det belv bara pixligt. Inte kul. Du har däremot sååå snygga bilder!
Kram
Isabell

Fröken Grön sa...

HIttade hit tack vare Vita Rosor och Förgätmigej, - det var ett bra tips! Kan bara hålla med om att du tar fantastiskt fina bilder, - nu ska jag "backtracka" lite och läsa mer!
Hoppas du har en skön söndag!
/Anna-Karin

Anita sa...

Grattis!
Precis som jag alltid tycker, om dina underbara bilder...
Ha det gott
Anita

Sanne sa...

Dear Katta,

for you and your family a nice sunday evening !!!
Best wishes,
Sanne

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Hittade hit via Anna!!
Massor med fina bilder här hos Dig!!

Hälsar Malin

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

nydelige bilder.. og så flott header..!
hilsen magny