fredag 12 november 2010

Helt vanlig helg...




Veckorna går riktigt fort just nu, känns som tiden rusar iväg. Stanna, jag vill av bromsa in lite fast det är klart det får ju inte bli långtråkigt heller. Inte länge kvar till adventstider med glögg och pepparkakor och allt det som hör till. Men först nu en helt vanlig helg. Må gott allihopa!
*
I think the weeks pass by a little faster right now and its not long until christmas and everything is here. But this weekend is just an ordinary one. Wish you well!

14 kommentarer:

Isabell sa...

Hej
Ja, tiden flyger iväg... snart advent och julbestyr. Det känns som om jag inte hinner med det som jag ska, men samtidigt är det mysigt att sitta med en bok i soffan till tända ljus... prioritering helt enkelt :)
Trevlig helg

heavenandearth sa...

Hej vännen!
Bilden med stenarna... Me like!!!

Tack för hälsningen!
Ja, det gäller verkligen att köra med omdöme! Såå många som inte gör det! Man blir ju skiträdd ibland!

Härligt med en VANLIG helg! ;-)
Jag har faktiskt redan tjyvstartat med glögg o pepparkaka!! ;-) Gott!

Hoppas att helgen blir precis som du vill ha den!!
Varm Kram!
Iréne

NataljaOblonskaja sa...

Tycker att de här veckorna före jul är mysigar än själva julen, ja jag är lite sjuk:). Men man går liksom och har någon härlig, positiv känsla i kroppen som man inte kan förklara. Men att pynta redan, näe, lite tidigt håller med. Så den här helgen blir precis vanlig, ...förutom då att jag kanske dricker lite julmust.

Jäkligt snygg lykta du visade i förra inlägget.

Ha en härlig, vanlig, helg!!
Camilla

4U2! sa...

Dina bilder ger mig en sådan välbehagskänsla.

Annika Christensen sa...

Hej!
Ja tiden springer iväg.
Vad mycket fint du bjuder på.
Ha en skön helg
Annika

Sanne sa...

Dear Katta,

very nice pictures....have a great weekend !!!

Best wishes,
Sanne

Skogslyckan sa...

Ja tiden bara rusar i väg i hundra knyck. Jag har haft så mycket att göra det senaste och då hinner man inte reflektera riktigt. Snön regnade bort inatt, så nu är det grått och blaskigt igen. Tack för dina alltid lika gulliga kommentarer hos mig, det värmer skall du veta.
Ha nu en riktigt skön helg!
Kram Pia

Country Hill sa...

Javisst går tiden alldeles för fort redan fredag igen!
Fina och lugna bilder!
Ha en fin helg vädret till trots!
Kram Lena

Anci sa...

Tack detsamma ! Dina bilder är så fina, ibland med en skön enkelhet.

Kram
Anci

4U2! sa...

Webben, webben. Dina bilder kan man titta länge på speciellt då solen är bortrest.

Fru C sa...

Ja lite till vill vi vänta innan julen har oss i sitt grepp.....Trevlig novemberhelg//

Elisa Day sa...

Har missat många vackra blogginlägg! Underbara bilder. Har du löst problemet med att det är fullt på bildkontot? Vet tyvärr inte hur man kan göra. Har läst att någon länkar bilderna från ett annat ställe och slipper tänka på sånt. Men jag vet inte hur det funkar. Kram

annashusidingtuna sa...

Lite skönt är det också med de helt vanliga helgerna, det är verkligen inte långt kvar till advent nu.
Kram kram Anna

Levindas Värld sa...

Hej!

Tack för titten :)

Håller med om att veckorna susar förbi alldeles för fort, jag hänger inte med i sinnet liksom :)

Det är mysigt att gå och längta tills Advent och till julmarknaderna jag ska stå på förstås, roligt att ha saker att se fram emot :)

Hoppas du får en härlig helg!