söndag 7 november 2010

Frostig promenad...





Så var både höstlovet och helgen snart slut. Killarna i huset har varit på spelmässa i dag så vi tjejer har haft en riktig mysig tjejdag och hunnit med spa,film,pyssel och en frostig promenad. I kväll har här strulats med bloggen med kom fram till den magiska gränsen för överstigen bildkvot som så många bloggare skrivit om på senaste tiden. Har försökt radera bilder från picasa vilket inte var det lättaste, kommer nog att sluta med att jag betalar bara för att slippa krångel i fortsättningen. Någon som har tips om annat sätt?
*
Pics from this sundays walk in a frosty nature.
Have a nice sundayevning!

13 kommentarer:

Malin sa...

ojdå tråkigt att behöva radera bilder. Själv har jag blogg.se inte bloggspot men hoppas det löser sig för dig

Kram Malin

Lilla Vrån sa...

Vilka härliga höstbilder!!
Ha det bäst!
Kramar/Carina

Fija sa...

Vilken härlig blogg du har! Kommer gärna fler gånger och kikar in...
Väldigt vackra bilder, duktig du är.
/Fija

Loella sa...

Myspys helg med tjejen...Härligt det låter, och så fin hon är tösen! :)

Fasiken, har du också blivit drabbad nu, ja jag kommer också betlala 50:- eller vad det nu är de vill ha....
Är ju som en dagbok bloggeriet, och även om man ibland tröttnar på innehållet i dagboken vill man ju spara den för evigt...så nä, radera inga bilder..Betala, bock och tack :)

Önskar dig en sjysst vecka vännen!
Tack för goa kommentarer hos mig...Gillar dig :)

KRam Loella

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken skön promenad och vad mysigt ni verkar ha haft på eran tjejdag.
Jag kommer knappt in på Picasa och ännu mindre kommer jag åt att radera bilderna där.
Fast jag tror nog jag betalar den summan dom vill ha, om den inte är för blodig.
Kramar:)

4U2! sa...

Fin fina bilder. Din dotter?

Fågel Blå sa...

Så vackra superfina bilder från dej!
ha en ny fin vecka!
Kram kathrine

Isabell sa...

Hej Katta!
Jag ska visa bilder när jag har fått i ordning i köket. Jag är såå förväntasfull. Jag vet inte om jag har sagt det, men jag gillar din header skarpt!!!

Kram
Isabell

Fru C sa...

Oh !! Jag fasar för den dagen när jag får meddelandet 'fullt'. Berätta gärna hur du löser problemet.
Kram// Carolina

Sanne sa...

Dear Katta,

what a lovely little girl
in a frosty forest !!!
Here it´s getting colder now , too.
Yes, Munich is a very nice town, perhaps you can go there again ...

Have a great start of the week,
best wishes ,
Sanne

Viola sa...

SÅ det är din tur nu...det finns nog bara två alternativ och dom har du själv skrivit om, jag valde att gå in på gamla inlägg och ta bord dessa..hoppas veckan börjat bra, här rutsas det för snöstorm och julmarknad, kramen

Pernilla Björkholmen sa...

Som vanligt härliga bilder !
Hoppas att jag slipper radera bilder i framtiden..

Maliva`s verden sa...

Hei...endelig har jeg litt tid til å sette meg ned med bloggen, og jeg nyter hvert høstbilde du har tatt K. Ekstra gøy er det når du får med dine vakre fotomodeller også;o) SNØ? uff, håper det blir en stund til før det daler ned her....men vil gjerne ha snø til advent. Ha en fin dag! Klem fra meg