torsdag 4 november 2010

Drabbad av höstlov...




Ja höstlovet har ju drabbat oss som många andra nu vilket är anledningen till att det varit lite tystare än vanligt här i veckan, vi har fullt upp med andra ord. Men mycket roligt så med dessa lila blommor (torkade cyklamenblommor)önskar jag er alla en bra dag och alla med höstlov ett riktigt bra lov. XO
*
Its been a little quiet here on this blog this week, were having autumn-holliday and schools is out. Were doing lots of fun stuff and enjoying this time so I wish you all a good good day! XO

13 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så vackra bilder jag smälter!!!!
LER!!!!
Ha en fin Höstvecka!
Kram kathrine

Isabell sa...

Ja, visst är det underbart med höstlov. Lov innebär i vår familj att vi ska hinna med allt vi inte hinner med till vardags; bio, museibesök mm. Fast denna gång har vi skaffat hund och är fast hemma. Det får bli bak istället.

Kram till dig Katta för underbara bilder som vanligt.

Obs. Jag suktar efter en riktigt fin kamera...

Isabell

4U2! sa...

Tänk vad mycket man kan ha att göra just när det är lov. Hoppas du hinner ta lite lov du med.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nyydelige bilder..vakkert..er så gla vi ikke har fått sne:)
kos deg
eddaKlemmer

Country Hill sa...

Vilka bilder helt sagolika, så vackert med det lila.
Ha ett fortsatt fint höstlov!
Kram Lena

SoF@Blindstyre.se sa...

Du har lyckats igen!!
...med bilderna alltså. :)

Helt strålande vackert K. Du har verkligen en så fin idé med/bakom ditt fotograferande och ett bra handlag med kameran.

Önskar dig sköna dagar framöver!

SoF

heavenandearth sa...

Så vackert, Katta!!!
Så otroligt vackra bilder du komponerat..mmmm...

Hoppas ni får ett skönt lov!
Kram!
Iréne

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hei igjen:)
takk for info....husker du hva den kostet??bare nysgjerrig..
klemklem

Loella sa...

Åh vad joooobigt det måste vara att ha blivit drabbade av den hemska sjukan! =)Hoppas ni njuter gott av lov, snart är det nya tag.

Kram i hösten!
Loellan

Pernilla Björkholmen sa...

Härlig bild - igen !! Ha en bra helg ! Vi har också lov, men Linnea vill vara på fritids ändå, för det är så många roliga aktiviteter. Kram !

Nyanser av vitt sa...

Vilka vackra bilder.
Hoppas ni haft en bra vecka tillsammans
Kram Agneta

Fru C sa...

Vi får njuta för nu är höstlovet strax ett minne blott!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

SJälv har jag jobbat fram till igår men nu äntligen får jag ha lov jag med:)

Kram Annica