onsdag 24 november 2010

Det närmar sig...


Ja nu närmar sig den första advent med stormsteg, hmm ja stormsteg var väl rätta ordet ja man får både hålla i sig själv och hålla tungan rätt i mun när man går ute. I går när jag kom hem hade min nydekorerade balkonglåda flygit all världens väg som tur är finns det bara träd och sten nedanför så ingen riskerade att få den i skallen :S blir till att leta upp den idag. Håll i hatten alla idag!
*
Advent is getting closer now faster than a hurrican. And here its blowing and snowing its a real blizzard outside. Yesterday my new-decorated balkony-flowerbox blew away, thanx god its only trees and no people under who could have got hurt. Have a nice day!

9 kommentarer:

Fru C sa...

Jag gillar din virade ring med lilla hjärtat.....det hade passat hos mig nu när jag har nymålade väggar ;) Här blåser det inte men det kanske kommer. Ha en bra onsdag ;)

Anci sa...

Hej !
Tack !! Dina bilder är vilsamma och jag njuter av allt vackert.

Stor kram
Anci

Skogslyckan sa...

Vackra bilder här som vanligt!
Ja igår blåste det halv storm, men idag är det lugnare och gråmulet.
Ha en fin dag!
Kram Pia

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..nå raser tiden ivei:)
ha en fin dag
eddaKlemmer

Ewa`s Galleri sa...

ja nu blåser det runt knuten, men advent närmar sig och det kan man glädja sig åt, varmt o mysigt inomhus
Fina bilder
Ha en bra dag

Sanne sa...

Dear Katta,
liek your little white decoration very much ...today I had to start , too....
Have a nice day and good, that your flowerbox didn`t hurt anyone...
Best wishes ,
Sanne

Country Hill sa...

Ja himmel vilket väder här blåser man nästan bort. Så fin den vita ringen är riktigt dekorativ.
Ha en bra dag!
Kram Lena

Laila sa...

länge sedan jag var här inne hos dig nu vännen.
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har en ny blogg och har alltså flyttat. Du får så väldigt gärna komma dit och hälsa på. Kram Lallis

Mamma C sa...

Ja, fy vad det blåser. Höll knappt på att komma hem idag på cykeln.
Kram mamma C