måndag 18 oktober 2010

Ömhet...


Ser ni ömheten i blicken på Em och hennes gammla kära Silvertass? Och sedan glädjen. Här har firats stor-tjej i helgen bilderna är från i sommar. Och så har det varit gårdsstädning på lördagen så ömheten har befunnit sig även på andra sätt än den ni ser på första bilden om man säger så :) Nu går vi in i en ny och kylig men härlig höstvecka. Ha en happy måndag!
*
My little girl was having birthday yesterday and was happy like this. Can you see the love in the eys in the first pic?
This weekend we also had som gardenfixing before the winter will come and it was a lot to to so it still feels in the muscels today. Have a happy monday!

10 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Så fina bilder på din lilla dotter!
Så söt hon är!!!!
Hoppas det blir en ny fin höstvecka!
Kram Kathrine

NataljaOblonskaja sa...

Vilken nöjd 7-åring, fast det skulle jag också ha blivit om jag fått en silvertass....de ser ju så himla naturtrogna ut..och så gulliga.

Ang. hantverkarna, tror jag att han tyckte att träet var lite murket, vad det hade för betydelse vet jag inte, väggen skulle ju tas bort!!
Ha det bra!
Camilla

Sanne sa...

Dear Katta,

HAPPY BIRTHDAY to your little girl !!!! Childrenbirthdays are very special...I also like it very much, but fron´m year to year I´m going a little bit sad..( as a mother...)

Have a great day,
best wishes,
Sanne

heavenandearth sa...

Stort Grattis till skönheten på bilden!
Hoppas hennes ömhet består men att din ger med sig..! Om du förstår mig rätt! Hihi!

Önskar dig en skön höstvecka!!
Kram! Iréne

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad fin hon är din dotter och ja jag riktigt ser hur ömheten lyser i henne,
Ha en skön höstvecka du med:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härliga bilder! Det är stort att fylla 7. :-)

Och så kunde jag ju inte ungå att de det snygga svarta hörnet - läckert!

Hopaps du har haft en bra start på den här veckan!

Loella sa...

Vilken gullunge! Gillar blicken.....men du, vad är en silvertass, jag trodde det var en hund hon gosade med, Hmmm...men det förstår jag ju att det inte är...:)


Ha en mys vecka vännen!!
Kram Loella

Isabell sa...

Vilken lycklig tjej! Jag kan som 38 åring fortfarande känna samma känsla för mitt gosedjur som jag hade när jag var liten... kommer iaf ihåg hur det var att gosa.
Så härligt att få se din söta flicka.

Ha det fint

kram Isabell

Loella sa...

Aha! Ett gosedjur ja......tänkte det var en riktig hund...Hahahaha....ja jag bjuder på det KAtta....=)

Skogslyckan sa...

Ljuvliga bilder på din vackra dotter, vilken blick!
Kram Pia