onsdag 6 oktober 2010

Inspirationskoma...






Oj, vad inspirationen hoppar och sprudlar! Det är nästan så det bubblar över, eller vad säger ni? Not, säger väl jag då. Men den måste väl befinna sig i viloläge för att blomstra om ett tag igen. Visar lite höstiga rostiga bilder på lönnlöv, mangosten, azalea och min absoluta favoritrostiga lykta och önskar er en bra dag.
*
I never felt so much inspiration as I do now! Or maby not. But I think the inspiration have to be in coma for a while to reload. With some autumcolours on the pics today autumnleaves, mangosteen,azalea and my favorite rusty lantern I wish you all a nice day.

15 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Hej!! Underbara bilder du bjuder på! Jag kör 'wordless' idag efter en lååång 'koma' -vet inte vad som hänt m min Blogg-lust..Ha en skön höstdag Kram//

Anci sa...

God morgon !
Med tanke på dina bilder så är du inspirerad. Så vackra och höstiga.

Kram
Anci

Sanne sa...

Good morning Katta,

these are my colours , too .
Love the dark brown ...this what looks like a dryed little apple , is this a real fruit ?
It doesn`t m matter, it looks good...
Have a great day,
best wishes,
Sanne

Fågel Blå sa...

Underbara super bilder från dej!
Riktig höstfeeling!
Här sprudlar det också!
Have a nice day!
Kathrine

Format 900px sa...

Ha, ha - sitter här och skrattar åt vad du skriver om din inspiration.

Vi har våra svackor, det är bara att vänta ut dem och se fram emot bättre tider.

Varma hösthälsningar!

X-SoF

Loella sa...

Tålsmod är en ynnest, håll ut vännen, inspirationen kommer tillbaka :)

Tills dess får du smyga runt på andras bloggar och kika....
Ta det bara lugnt...

Nu drar ja på lite shopping, rycker i min indiskatarm...:)

Ha det gott vännen. Kram Loellan

NataljaOblonskaja sa...

Tror det är vädret idag som gör en lite "låg". Ialla fall här är det mörkt som i.... och blåser som attan.
Får väl tända ett ljus och bara mysa istället.
Ha det bra!
Camilla

Marie//Tekla Maräng sa...

Härlig bilder ifrån dig så inspirationen att fota har du. Men visst har man koma ibland.
Det är första gången jag provar cyklamen i höstplanteringen på balkongen men lite frost skulle den tåla.
Kramar:)

Anna Eleonor sa...

Hej. Jag hittade just hit eftersom jag sökte på orden orientalisk inredning. Jag söker inspiration till en mörkare inrednig och famlar vilt. Det första jag kom att tänka på var Indiska och orientaliskt. Har du några särskilda inlägg du rekommenderar mig här på din blogg?

Tack på förhand!

Isabell sa...

Inspirationen kommer med fart ska du se. Tålamod är en dygd... och jag har ibland svårt att vänta. har inte tålamod just nu. Inspirationen är begränsat också...
Men det är ju höst och jag vet med mig själv att jag brukar ha en downperiod, men inget som inte går över. Underbara fina bilder du presenterar!
Ta ett varm bad med en god doft och kanske kommer nya ideér fladdrande...
Kram
Isabell

Richie's 2ts Inspires sa...

Inspiration, inspires? You still got it but didn't bloom it out.

Tiring cold & dark autumn days makes us hibernate too, likewise the bears.

Have a gorgeous mid-week.
/chie

Fru C sa...

Näe inte har du nåt sånt.....jag blir iaf alltid imponerad av dina 'arrangemang' Kram//

Country Hill sa...

Hej Katta, jag tycker det lyser inspiration i Dina vackra bilder!
Jag vet att Solitär Antik hade många fina skolplanscher, såg också dom där med anatomi men kan inte just nu komma på var. Mina montergrannar Sjöboden Antik hade i alla fall en med ormar det vet jag, ska försöka tänka till.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Mamma C sa...

Tycker det går som en bergodalbana hos mig i allafall. Just nu är det väldigt nerför. Men härliga höstbilder visar du ändå.
Kram mamma C

Lenas trädgård sa...

Detta var väl inspirerande! Verkligen fina bilder!
Ha en bra fortsättning på veckan, snart helg igen!
Hälsar Lena