fredagen den 29:e oktober 2010

Höstblommor i helgen...




Nu har vi det varmt och skönt härhemma vilket känns underbart efter köldchocken nu kan man slappna av helt och hållet och njuta. I helgen är det Halloween och det ska vara tio plusgrader ute, rena vårvärmen ju. Och mitt i den vårvärmen kommer höstlovet. Jag ska fixa lite med blommor och klä stolar i helgen och ta höstpromenader.
Ha en fin helg allihopa!
*
Its warm in our house again now qand that feels great. Even outdoors its getting warmer its gonna be plus ten degrees this weekend. The kids are starting there autumnholliday and maby there will be som ghostactivity this halloween weekend.
Wish you all a nice friday!

17 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

God morron...
her var det masse herlig rust og flott patina:)
ha en luuun helg..
eddaKlemmer..

Loella sa...

Gud så skönt för er....både med plusvärme inne och ute...:)

Det är bland det värsta jag vet att frysa hemma, den plats där man ska må bra och mysa...

Ha en toppenhelg nu snäckan, har du köpt hem godis till trick or treat?..:)

Kram Loellan

Skogslyckan sa...

Så bra ni fått upp värmen! Härliga bilder du visar, tänk att rost kan vara så vackert. Den gamla burken gillar jag. Ha nu en riktigt mysig fredag!
Kram Pia

Hagagården sa...

Helt underbart fin med dessa höstiga bilder.
kram o ha en fin helg.
ninni

Elisa Day sa...

Härligt att ni fått tillbaka värmen hemma! Skönt då kan ni ta det lugnt hemma i helgen. Vackra bilder. Pallen påminner om en sak jag måste göra innan vintern kommer ;) Hoppas ni får en trevlig helg. kram

Country Hill sa...

Vilka underbara bilder så fint Du arrangerat bilderna andas patina.
Ha en fin helg!
Kram Lena

SoF@Format900px sa...

Som vanligt - Underbara bilder K!

Önskar dig en fin helg tillbax.

Sanne sa...

Dear Katta,

good that it`s warm now....
Here it`s nearly the same, autumnholiday start today and we will have ea halloweenparty...

Very nice pictures, I love this green & brown...
Have a great weekend , best wishes,
Sanne

bicocacolors sa...

Katta these are fabouloses!
I like a lot!
thank you and happy weekend!!

Maliva`s verden sa...

Herlig med rust, gammel boks og høstblomster i skjønn forening;o) Da er du klar for helgen ser jeg....
God helg
Klem fra meg

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh vilka läckra bilder...
...jag bra njuter.
Låter som att du får en härlig helg.
Kramar:)

4U2! sa...

När jag ser något vackert väcker det känslor av olika slag. Dina bilder en glad känsla, min man som just kom: en varm hjärat-dunkar-känsla.

Gardenhouse sa...

Så skönt att värmen har återvänt till er, det lät inte alls roligt att ha så kallt inne!
Kan bara önska lycka till med helgens projekt, kanske nåt man får njuta av här kanske?
Trevlig helg,
Sussi

Maleviks Rosenträdgård sa...

HÄRLIGT :)
Ha det gott
Håkan

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilket vackert stilleben, underbara rostiga och patinerade ting du ställt samman.

Hoppas du har en riktigt härlig helg!

Viola sa...

DU är en mästare på att arrangera stilleben min vän..och med färger som jag älskar...tänkte på dig när jag läste våens interlörstil...det blir mkt turkost, lila, brunt och gult...låger spännande, hoppas ni ahr en skön kväll, titta in och pröva lyckan om du har lust, kramen

Angel.Pearls sa...

Underbara arrangemang du får till! Så fina burkar och pallen är urläcker! Ha en fin vecka/ Eva