söndag 24 oktober 2010

Black magic...



Jag har inte börjat med några svartkonster här hemma fast jag funderar ju på det förståss ;) men tyckte de svarta ljusen gjorde sig bra mot ljusstakarna i fattigmanssilver även om nu inte bilderna gör dem rättvisa. Tycker det här är tråkigaste tiden på året att fotografera, inget blir riktigt bra och idag har vi en sån dag som inte ens blir riktigt ljus det regnar och är tjockt och grått därute. I dag vill man bara boa och mysa vad ska man ut och göra. Ha en bra söndag!
*
No I dont use black magic with these black candels I only think they look good with the silvercandleholders. Its no
fun to take photos now, everything looks grey and dark and the sun is hiding somewhere else maby you have seen it?
Have a nice sunday!

15 kommentarer:

NataljaOblonskaja sa...

Snygg header!!
Jag ääälskar ju svart, (och svartkonster:-)), så dina bilder och ditt hem är sååå tuffa och snygga.

Loella sa...

Dagens inlägg får mig att tänka på "Black Sabbath"...:) hehe...finns det en liten häxa i dig bakom allt annat...:)

Fina bilder, och det svarta är ursnyggt faktiskt!

Ha en skön söndag vännen. Kram Loella

Elisa Day sa...

Vackra svarta detaljer! Jag blir lika fascinerad av ditt hem varje gång. Hoppas du får en skön söndag!
Kramar
PS. Du har helt rätt, jag gillar stranden mer när den är frysen än på sommaren :)

SoF@Format900px sa...

Ja nu är det verkligen svårt med fotograferandet.
Färglöst i naturen när alla löv faller av, och min inspiration dalar med dem...

Man kan ju inte bara fika, titta på tv, läsa böcker, lösa korsord, kolla på regnet utanför, sitta vi datorn, meditera, yoga och umgås med maken.
Eller? :)

Önskar dig en fin avslutning på helgen och en bra vecka!

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller med i dag vill man bara boa och mysa.
Läckert med svarta ljus till dom fina ljusstakarna.
Kramar:)

Annica sa...

Svarta detaljer,snyggt. Kan bara hålla med om fotograferandet tur man slutar tidigt vissa dagar i veckan då passar jag på mellan ljusglimtarna=)Fin söndag till dig/Annica

Systrars söta sa...

Jättefint...försöker lägga in lite svart här hemma med..fast jag har lite svårt..hahahaha..kram kat

Country Hill sa...

Du kan då få tll det vädret till trots, härliga bilder.
Här har varit en riktig slöardag idag, knappt hunden ville gå ut.
Ha en fin kväll och en bra start på nya veckan!
Kram Lena

Vit Poesi sa...

Det svarta är ju det nya vita :-)
Gillar allt!
Kramar Malin

Lilla Vrån sa...

Nog tyckte jag du lyckades få fram vackra bilder trots gråväder:)
Här har varit soligt o kallt idag...kameran fick följa med på en promenad:)
Kramar//Carina

Gardenhouse sa...

Snyggaste headern!!!
Svart är ju snyggaste färgen, så är det bara...
Byrån och detaljerna runtom är toppen läckra!
Ta en boa, sätt dig och njut av den.
Kram Sussi

Angel.Pearls sa...

Såå fint och romantiskt!! Jag älskar såna sidenrosor -men när ska man använda dem..till vardags..eller fest ( ..i håret)?!! KRAM Eva

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Himla snyggt med allt det svarta! Och du har ju dekorerat så himla snyggt, en härlig blandning av detaljer.

Hoppas du har haft en fin måndag!

Hanna sa...

Ville bara titta in och säga hej.
Kram
Hanna

Ewa`s Galleri sa...

Tycker att bilderna är jättefina'Gillar de svarta detaljerna
Ha en bra vecka