tisdag 7 september 2010

Ni anar inte...


Ni anar inte hur gott jag sovit i natt. Ja det låter kanske hjärtlöst men bor man med en snarkare och aldrig får sova ordentligt på nätterna så är det fantastiskt skönt när han åker bort på jobb och det blir tyst och lugnt på natten. Det kanske blev ett grymt inlägg men det är så skönt att få sova. Nu ska jag njuta av dagen.
XOXO
*
Ive had a really good nights sleep tonight my man is away somwhere working and its been so quiet when no one has been snoring all night. Its so nice to sleep well :D
XOXO

12 kommentarer:

Country Hill sa...

Oj här går det undan hann inte med att kommentera förra inlägget! Hoppas det gick bra med handen.
Fnissar åt dagens inlägg, gissa om jag känner igen mig.
Ha en fin dag!
Kram Lena

linnea-maria sa...

Vackra bilder! Ja om det inte fungerar med öronproppar kanske ni ska ha varsit sovrum. Det har mina föräldrar haft länge pga pappas snarkningar (han har försökt med allt men låter iaf som ett sågverk). Kram/Therese

S o F sa...

Jag förstår PRECIS vad du menar. Längtar sååå efter att få sova...

Supertack för ALLA kommentarer hos mig. :) "Du ä la för go", som göteborgarna säger.

Ha det gott!

Viola sa...

DU..jag känner igen situationen...nu är det ju så att min bor i din stad hela veckorna och då får man ju ta igen sig då...:-) ljuvliga bilder, underbara färger ihop, ha en fin dag,

kram VIOLA

Angel.Pearls sa...

Härligt med en hel natts sömn..Underbara bilder hos dej -snöret är såå vackert! Eva

Loella sa...

Katta : Hahaha =) skrattar stort och det är skönt........också grönt är skönt, i lagom dos, lagom dos hos Loella är i stort sett obefintlig...:)
Just skålarna däremot kan jag tänka mig en av varje i alla färger, de är så fina!

I Göteborg finns en affär som heter Marrakech som har dessa på rader, stora som små..tyvärr inte så ofta som jag åker till Stockholm, men nu fick jag ju ytterligare en anledning...Hmmm Taboulihouse låter som något som bara MÅSTE besökas...:)

Moulin Rouge bilden tagen uppifrån och ner, satt på ett bord med med fötterna vilandes på ett annat, sen vände jag bara på bilden..Voila =)

Du fisan, sov gott i natt, förstår PRECIS vad du menar.....:) Grymt sa grisen...

heavenandearth sa...

Haha!!
Skrattar!!

Jag sover alltid gott!
Jag är den som snarkar hos oss, sägs det....!! HAHA!!

Fina bilder! As always!!

Ha det bäst!
Kram! Iréne

Fågel Blå sa...

Förstår att du tycker det är skönt att få sova ordentligt!!!!!
Det är så störande att ligga bredvid en snarkare!
Hoppas du får en fin Kväll!
Kram Kathrine

Katarina sa...

:O) Känner igen det jag också ;O) Du är inte ensam. Kram Katarina.

Isabell sa...

Ha, ha, ha
skratt, skratt, skratt
Låter som om du lider av kronisk sömnbrist! Hoppas du får sova gott en natt till.

Kram
Isabell

Randiga Tråden sa...

Bilderna är så vackra, trots allt. Det är jobbigt nar man inte får sova en hel natt.

Annica sa...

Hoppas han blir borta lääänge=) Skålarna du undrade om kommer in i vitt och en superfin lila färg med silverkant. Hoppas de är hos mig inom 10dagar,håll utkik! Ha en skön natt/Annica