söndag 26 september 2010

Höstbukett från söndagspromenaden...




Tänk vad skönt att hela familjen orkade sig ut på en liten höstpromenad idag. Inte så långt då men man kan ju njuta av det som finns i sin närhet med och med hem följde ett par små höstbuketter. Det behövs ju inte så mycket för att göra det vackert omkring sig. Idag tänkte jag tipsa er som gillar blommor om nystartade Svenska blomsterbloggar där man kan titta in för blomsterinspiration av både amatörer och florister. Ha en trevlig söndagskväll allihopa!
*
Been out on a little sundaywalk with the family, and back home with us we had some autumn-bouquets. It doesent have to be difficult or expensive to make a little cosy and pretty at home. Have a nice sundayafternoon everybody!

17 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Så skönt att ni har orkat gått ut på en promenad.
Så fina växter och blad ni har plockat med er hem, så snyggt arrangerat.
Kramar:)

Country Hill sa...

Oj så vackert ser nästan ut som brudbuketter! Skönt att Ni är på bättringsvägen!
Ha det gott!
Kram Lena

Anci sa...

Det är en fin bukett du har gjort ! Härligt med en liten höstpromenad.

Kram
Anci

Sanne sa...

Ohhh you`ve got a new header...so beautiful, really looks like fall now...
Have a nice sunday evening,
Sanne

Agneta sa...

Jag smäller av när Du skapar loss. Du måste ha varit en fantastisk florist i Ditt förra liv ;)

Snacka om att jag skall försöka mig på något liknanade! Din inspiration är alltid så himla vital och jag bugar och bockar för alla fina kommentarer hos mig!

Agneta

Hagagården sa...

Men så vackert med alla fina höstfärger.
kram
ninni

Viola sa...

Låter skönt, jag tog mig en långpromenad efter jag stängde butiken..vilken otrolig färg dessa löv hade, tack för tipset ska in direkt och kolla, ha en fin vecka, kramen

Mamma C sa...

Vilka vackra buketter det blev. Så skönt att ni är bättre och kan gå ut lite.
Kram Mamma C

Skogslyckan sa...

Vilken vacker och inspirerande höstbukett!
Kram Pia

Grindelunda sa...

Så vackert och höstigt :)

Kram på Er alla från Gilla

Fågel Blå sa...

Så vackra höstarrangemang du skapat så fina!
Så skönt att ni kunnat ta er ut på en liten promenad!
Ha en ny fin vecka!
Kram Kathrine

Isabell sa...

Vilken fin bukett! Nu blev jag riktigt sugen på att ge mig ut på promenad!
Skönt att ni mår bättre.
Ha en fin vecka
Kram
Isabell

Country Hill sa...

Grattis Du vann en fribiljett till Antik och Kuriosamässan hos mig, kika in till mig!
Kram Lena

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Äntligen går det förhoppningsvis att kommentera hos dig. Fasiken vilka problem jag haft!!

Jättesöt bukett:)

Kram Annica

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Den bloggen måste jag kolla in!

Och vilken vacker bukett du visar - himla snyggt med det roströda mot det ljust limegröna.

Ha en fortsatt fin kväll!

heavenandearth sa...

Härligt med höstpromme!!
Skönt att höra att ni e på bättringsvägen!
Läcker bukett!

Stora Kramen!
Iréne

Elisabet sa...

Hej! Såg att du gillar orientalisk inredning. Har du tittat i e-butiken som heter www.orientaliskinredning.se? Hälsningar från Elisabet, Orientalisk Inredning