lördag 25 september 2010

Hortensior på betong....


Tänk så många olika vackra färger de kan ha Hortensior. Här är några som blivit lämnade att torka på ett betongfat bland lite lavendelblommor. Idag rycker det i mitt högra pekfinger det är så där vansinnigt sugen på att spraya, jag har påbörjat några små saker som ska få sig en makeover men så tog sprayfärgen slut fy vad retligt sånt är. Ska se om jag tar mej iväg och köpa mer spray i dag. Ha en fin lördag!
*
I love the different colours of the Hydrangeas, even when they are dried they look pretty. Today I feel for spraying som little things who needs a new colour but I have no more paint, think I have to fix that when the inspiration is on top. have a nice saturday!

13 kommentarer:

Anci sa...

Underbara och vackra bilder ! De lyser upp min dag.

Ha en skön helg

Kram
Anci

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann..
ja betong og sarte blomster er flott..
ja spraye har jeg gjort for harde livet i det siste:)
kos deg og nyt lørdagen
eddaKlemmer

Fågel Blå sa...

Så vackra bilder du visar som alltid här!
Hoppas du får en fin Lördag!
Kram Kathrine

Sanne sa...

Dear Katta,

what a nice combination of lavender and hydrageas...
love the colours...
Have a nice weekend,
best wishes,
Sanne

Lisas torp sa...

Ja, vilka vackra hortensior det finns! HÄrligt att kunna kombinera med lavendel!

Hoppas att du hittar lite sprayfärg snart då...:-)!
Ha en skön lördag!
Lisa

Skogslyckan sa...

En ovanligt lyckad och vacker kombination som tilltalade mig!
Njut helgen!
Kram Pia

Format 900px sa...

Hallå där!

Och tack för titt-in på nya bildbloggen. :)

Maken och jag har ett stort fotointresse ihop och nu även en gemensam blogg.
Vi publicerar bilderna utan att skriva vem av oss som tagit vilken bild, men mina bilder är i alla fall etiketterade med Canon (och makens med andra kameramärken).

Hos dig njuter jag som vanligt av dina stämningsskapande bilder Katta!

Glad helg!

X-SoF

Anonym sa...

Hej

Skulle garna vilja skicka ett mail till dig, da jag har en inbjudan som jag inte vill skriva om oppet i en kommentar.

Star din mail har nagonstans pa bloggen o jag har missat den, sa sorry...

Annars maila maig garna pa:
blogg-ar@hotmail.com

Du inspirerar!

Kram
Em

Mamma C sa...

Vilket härligt arrangemang med hortensior.
Kram mamma C

Fru C sa...

Hortensior är vackrast när man ser små blommorna var för sig. Lavendel är alltid en stämningshöjare ;) TRevlig helg!!

Ullis/Leva på landet sa...

Brukar vara så att det man behöver är slut just då.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Maggan sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Vilka bilder! Man kan riktigt känna doften...

Önskar dej en underbar söndag
Kramar
/Maggan

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka underbart vackra bilder du har tagit.
Kram:)