fredag 24 september 2010

Grått och rofyllt...





Grå vardagsbilder en fredag som denna. Tycker grått är rätt så rofyllt och harmoniskt. Känner mig lite friskare nu och sonen börjar piggna till med men alla fyra i familjen går nu på antibiotika, känns ju inte riktigt klokt det här. Men i takt med att jag börjar känna mej bättre känner jag också inspirationen börjar komma tillbaka igen det är härligt att ideerna börjar komma och lusten till att göra något så kanske det blir en lite kreativ helg ändå.
Ha det bra!
*
Very gray photos today. But I really like the grayscale it fells peaceful. Im starting to feel better now and so is my son but the whole family is now on antibiotics. Now I can feel the inspiration are coming back to me so maybe there will be some creativity this weekend.
Have a nice weekend!

10 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad skönt att läsa att du känner dig bättre så att inspirationen är på väg tillbaka.
Ha det gott:)

Fågel Blå sa...

Åhh så skönt att ni börjar känna er bättre!
Och så roligt att inspirationen börjar komma tillbaka!
Ha en fin Helg!
Kramis Kathrine

vita zara sa...

Hej Katta.
Men kära nån då har ni haft det så där besvärligt med sjukdom, usch så himla tråkigt.
Bra att du är piggare.
Och så wooow vilka bilder du visar, känner mig usel på foto när jag ser dina. Du är verkligen helt otrolig på att fota snyggt. Och dessutom dekorera.
Gillar alla dina gråa skalor, alla skuggor syns så väl, ingen utfrättehet, hur i hela världen bär du dig åt??
Bilderna på den vita glasmosaiken och frökapslarna är så mumsfina.
Nu önskar jag bara hela dina familj att ni ska bli friska snart.
Kram Zara

Katarina sa...

Det är något speciellt med svartvita bilder tycker jag. Jättefina. Roligt att läsa att ni är på bättringsvägen. Hoppas att ni får en trivsam kväll och helg. Kram Katarina :O)

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Himmelriket sa...

Grått är outstanding. Lugnt å skönt å inte sorgligt som många tycker.
Underbara bilder.....

Country Hill sa...

Men jisses vilken duktig fotograf Du är bilderna är helt sagolika.
Skönt att höra att ni är på bättringsvägen.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Kul med inspiration.
Ha en bra helg!
Kram Ullis

strömmas sida sa...

Nu var det ett tag sedan jag kikade in hos dig. Bloggslöhet här.

Fy vad trist för er med alla förkylningar hos er. Hoppas ni kryar på er lite snabbt. Det är jobbigt med sjuka barn när man är dålig själv.
Själv har jag klarat mig sedan jag började dricka Aloe Veran.

Vad snyggt brickbordet blev när du sprayat det. Men du har så fint med allt och inte bara brickbordet.

Önskar er alla att ni piggnar till

kram
strömma

Fru C sa...

Vilken tur att ni börjar bli friska! Inspirationen verkar det inte vara något fel på....ha en underbart helg ;) Kram//