måndag 6 september 2010

Blåaste blå...


Blåaste blå är den här snitthortensian och lyser upp en måndagmorgon. Har varit rätt så blått på himmlen den här helgen med och det ser lika fint ut i dag jag gillar verkligen September. Idag ska jag iväg och ta bort stygnen efter min skärskada mellan fingrarna hoppas handen fungerar som den ska sen. Ha en bra måndag!
*
This Hydrangea is like the bluest of Septemberskies and its a nice colourkick on a mondaymorgning. I really like September. Today Im going to take away som stitches in my hand after a bad cut ten days ago, I hope my hand will be fine after. Have a nice monday!

7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon vilke vackra bilder man möts av här denna morgon!
Hoppas det går bra hos doktorn idag!
Ha en fin Dag!
kram Kathrine

Elisa Day sa...

Vackra bilder, hortensia är så vackert och den där blåa färgen är underbar. Hoppas din hand fungerar som den ska efter läkarbesöket. Kram

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..den er bare helt nyydelig..
Ha en fin fin dag over der:)
eddaKlemmer

S o F sa...

Kan man INTE älska Hortensior...?

Nä det tror jag inte. ;) Så fina, så fina!

Ha en fin vecka K!

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj har du en skärskada? Det går säkert bra hos doktorn.
Härligt blåa bilder som möter mig här hos dig.
Ja visst var helgen skön med solsken och blåhimmel.
Kramar:)

Sanne sa...

Ohhh dear,
you hurt your hand...thats not good...you need your hands...
I`m back from holidays now, very nice blue flower...here it becomes autumn...
Best wishes,
Sanne

Loella sa...

Hej Katta!

Hoppas det gått bra idag hos farbror doktorn och att din hand läkt som den ska.
Skönt att bli sitt "vanliga jag" igen och fungera som man ska...

Hortensian är så fin, vågar väl knappt berätta att jag brukar köpa dem när jag kommer över dem billigt, och klipper av blomman och gör snittblommor av dem för att "slippa" det gröna...hahaha...ja jag vet, såg vad du kommenterat om det, KNAS...:)

Du, den svarta skålen är så fin med, skulle inte tacka nej till ett gäng av dessa marockanska skålar, var i Stockholm hittas dessa?...

Ha en fin vecka gumman, är bättre nu, så nu blir det jobb igen.

Kram Loella