fredag 27 augusti 2010

Sensommarhelg...





Hade idag sett fram emot en dag med roliga saker att sy men i stället sitter jag här nysydd själv med en "trasigt glas i disken-skada" så det får helt enkelt vänta tills min högra hand funkar. Som tur är kan man blogga med pekfingret :D
I dag har vi ett riktigt soligt och fint augustiväder och jag bara älskar hösten när den ser ut så här och hoppas verkligen det håller i sig hela helgen så man får njuta av en härlig sensommarhelg. Ha en bra fredag allihopa!
*
Have a nice friday everyone!

12 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Huff da..ikkee noe hyggelig...men ennu godt du kan bruke PC da:)
kos deg i helgen uansett...
eddaKlemmer

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nämen ush då. Då verkar min klagan över en avbruten nagel något mindre viktig... Du får helt enkelt passa på att njuta och ta det lugn i helgen istället.

Ha det gott!

heavenandearth sa...

Skruttan!!!
AJ!
Så´nt där e inte skönt! Roligare då att sy saker!
Skönt att du kan "data" iaf!!

Superhärliga bilder! Som vanligt!!

Håller med dig om att det är en underbar tid som just nu o som väntar..
Älskar sensommar o höst med alla dess färger, dofter, klara höga luft, fantastiska himmelsfärger, svamp i skogen... jaa..mmmm..

Sköt nu om lilla fingret/handen så du blir bra snabbt!'
Kramisar!
Iréne

S o F sa...

Hallå där pekfingersbloggerskan!

H som i...höst kanske. Inga problem för min del heller, älskar denna årstid.
Maken däremot är inte lika glad. Stackarn.

Trots ändrade planer så önskar jag dig en riktigt fin helg!

Annica sa...

Du får då till det ändå i bloggen trots "skadan". Jag gör storstan imorgon och hoppas också på en härlig lördag=)Jag och några miljoner till,lönehelg och allt...
Längtar så efter en dag utan en tid att passa.Ha en myshelg/Annica

Country Hill sa...

Men ojdå olyckan har varit framme!
Ha en fin helg!
Kram Lena

Loella sa...

Hej gumman!

Först, tack för rara rader hos mig, klart du känner dig nära inlägget om du också har förmånen nu att ha tvillingar runt dig i livet......Önskar dem/er all lycka och glädje. Tvillingar är STARKA som oxar, så klart allt kommer gå bra!

Inte bra att att du skadat dig.....roliga saker är ju inte kul att behöva avstå när man har planer och inspiraton, du får gå ut i det härliga vädret och njuta av storstadens charm....Kan tänka mig att du har massa små och stora källor till glädje och inspiration....i min lilla stad är vi 12000 invånare centralt och 18000 i kommunen......He he...inte så mycket till utbud med andra ord.

Ha en bra fredag vännen!
Loella

Home No.1 sa...

halloj, aj då! Krya på dig vännen...Annica.

Mamma C sa...

Stackare, fy sjutton att göra sig illa. Tur att pekfingret klarade sig i allafall.
Ha en fin helg.
Kram mamma C

Fru C sa...

Ojdå....hoppas att du inte har alltför ont! Tänk som det kan gå ibland.
Trevlig helg....tänk nästa helg är det redan September ;)

Agneta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Agneta sa...

Stackars....

Bilderna är dejliga och Din uppfinningsrikedom ständigt på G, med eller utan skada ;)

Du Katta..... ny skön och lite rockig tävling hos mig... visst är Du med på tåget?

LAV & tack för alla inspirerande kommentarer hos mig!

Agneta

Ps. hade grymma stavfel i min första kommentar under denna post, därav papperskorgen.. Ds