måndag 23 augusti 2010

Sensommar...










Vissa måndagar är man faktiskt glad att helgen är över och en sån måndag är det i dag, möjligheten att börja om på nytt. Två dar är kvar av sommarlovet så nu visar jag lite sensommarbilder. Tycker om sensommar och höst det blir vackert och luften blir klarare. Och man kan börja plocka fram varma goa tröjor och sjalar och mysa in sej i. Ha en bra vecka allihopa!
*
Some mondays Im happy that the weekend is over and a new week is to start with, today is a monday like that. Only two days left before school starts now and with it the autumn will come. Heres some "the end of the summer" photos. XO

11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så fina bilder!!!!
Underbara, och jag håller med dej!
mysigt med hösten!!!
Jag tänder små ljus på kvällen och dricker varmt the, och virar älsklings filten runt mej!
Mysigt!
Hoppas du får en fin ny vecka!
Kram Kathrine

S o F sa...

..å man kan börja tända (en himla massa) ljus! :)
Älskar hösten.

Åh vilka fina bilder Katta - jag njuter VERKLIGEN.

Hoppas att det blir en fin vecka för dig/er!

Anita sa...

Jättefina bilder med skärpa och stämning...Vad har du för kamera? Jag köpte en ny kamera för 3v sedan, men min man la sig i så det blev en med GPS.. den får han nog behålla själv. Förstår att det skall vara en systemkamera, det brukar ju funka bra med aut.Jag har sedan tidigare en Canon innan degitalen kom och den var bra.
Här är också en underbar höstdag,men alldeles för många getingar i buskarsen, för att vistas ute.
Ha det gott!
Kram Anita.

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka helt underbara bilder!
Jag måste hämta en kaffekopp och bara sitta här framför ditt inlägg och njuta.
Kramar:)

Skogslyckan sa...

Här har du en till som älskar hösten. Den friska lite fuktiga luften, de vackra färgerna, och kvällarna. Med tusen ljus tända...
Enormt vackra bilder , har scrollat upp och ner flera gånger. Du är mycket mycket duktig!
Kram Pia

Mamma C sa...

Lite sommar till vill jag ha allt. Mycket fina bilder du har du tagit. Vi tänder ljus på kvällarna nu och sitter på vår altan. Med en filt om benen och en kopp rött te. Just ikväll blir det ett glas rött. Det är vår sista semestervecka nu.
Kram Mamma C

Fru C sa...

Mmm jag håller med! Sista bilden är magisk =)

Elisa Day sa...

Vackra bilder! har lyckas bli förkyld efter konserten, men det var det värt :D Det var helt magiskt! Något jag kan leva på länge. Har fortfarande huvudet i ett U2 moln Kram

Daniela sa...

Hej!
Jag tycker så mycket om dina bilder och din blogg! Därför har du fått en liten award av mig.

Katarina sa...

Vilka underbart fina bilder. Och musiken passade ju så fint till också. Mvh. Katarina :O)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Önskar så att sensommaren kunde vara lika vacker här. Men det ser ut som om det fortsätter med regn, regn och regn... Får njuta av dina vackra bilder istället! :-)

Hoppas du har en lika fin onsdag som måndag!