lördag 28 augusti 2010

Poff och tjoff-veckan...



Poff och tjoff sa hon kirurgen när hon sydde ihop handen i tordags man kunde inte annat än än småle mitt i alltihopa. Och i ett Poff, tjoff, swich och swooch tycker jag hela denna veckan har försvunnit det har varit ottroligt mycket så i dag är det såå skönt med lördag och en låång frukost med softande barn omkring sig sen lite lördagsgodis som grädden på moset. Vackraste höstvädret även idag ska se om jag tar ut kameran och vädrar den lite. Ha en bra lördag allihopa!
( och nu ska poff och tjoff översättas till engelska, eller inte ;D )
*
After a very busy week its nice to have a realaxed sturday morgning with only a lot of taking easy. After relaxing we´re gonna take a trip outside in the lovliest autumnweather ever.
Have a nice suturday all of you!

7 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Visst är det ändå en härlig höstdag. Själv tar jag traditionsenligt och vandrar ner på den lokala marknaden i hopp om loppisfynd:)

Kram Annica

S o F sa...

Ha, ha...poff och tjoff på engelska.

Tack för ett gott skratt Katta!

Varma åskmullershälsningar.

Loella sa...

Poff och tjoff......=)hamnade du på barnkirurgen kanske? ;) DU, din lördag väcker begär...hoppas den blev skön!!


KRamen Loella

Country Hill sa...

Hoppas handen är bättre, se nu till att Du blir ompysslad när Du är skadad.
Riktigt fina bilder!
Ha en fin kväll!
Kram Lena

Mamma C sa...

Visst har det varit en skön och fin höstdag idag. Hoppas din hand är bättre nu.
Kram mamma C

Elisa Day sa...

Poff och tjoff, det var ett bra uttryck. Hoppas din hand känns bättre. kram

Anci sa...

Hej !
Handen mår bättre, hoppas jag.
Dina bilder är vackra och inspirerar mig till att bli en bättre fotograf ;)

Kram
Anci