tisdag 31 augusti 2010

Blev så himlans glad...





Blev så himlans glad igår när jag fick ett paket med posten. Paketet kom farandes från norge och min sen länge nu goa bloggvän
Maliva. Jag har haft turen att vinna en utlottning hos henne med en överaskningsvinst som hon noggrant valt ut just till mej, och gissa om det var mitt i prick. Redan när jag öppnade paketet kände jag en doft av lavendel slå emot mej och i där fanns en otroligt fin zinkskål,ett knippe lavendel och en vacker ask med tre vackra (kolla på dem) underbart doftande tvålar från mitt franska favoritmärke Durance och ett vackert brev skrivet till mej. Tusen tack Maliva för att du gjorde mej så glad!
*
Yesterday I became so happy when I opend the mailbox. There was a present from a dear blogffriend from Norway Malivas verden where I won a giveaway. She had selected this gift personly for me and she really chosed the exactly things that I love. Thank you Maliva for that you made my day!

13 kommentarer:

Ulrica sa...

Grattis Katta!! Vad roligt!! Härligt med fräscha tvålar!! Hoppas annars att du mår bra!! Här har jag kommit in i pluggandet, känns bra men fortfarande rätt så förvirrat..:) Ha en fortsatt Härlig Vecka! Kram//Ullis

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Åhh så heldig:)Deilige dufter elsker vi....
ha en fin dag ,her skinner faktisk solen i dag..
eddaKlemmer

heavenandearth sa...

Grattis vännen!!
Vilken underbar present/vinst!
Låter dig sniffa på sommaren ett tag till!!

Måste säga det igen:
Jag bara älskar dina bilder!

Du e super på att få till det bildmässigt! Beskärning, Komposition o färger = Mmmmmm..! Me like!!

Tack för dina goa ord hos mig!
Jaa, nu börjar jag faktiskt bli lite sugen på att blogga igen!

Hoppas du e bättre i handen!
Många Kramar!
Iréne

Loella sa...

Vilken go och fin vän och present!

Du, solen skiner idag och den står högt!...:)

Kram på dig!
Loella

Skogslyckan sa...

Grattis det var en riktigt fin present/vinst!
Kram Pia

Fågel Blå sa...

Grattis till dina fina vinster!!!
Förstår om du blev glader!
Så underbara tvålar!
Önskar dej en fin dag!
Kram Kathrine

S o F sa...

Ser toppenfint ut...känner nästan dofterna ända hit. ;)

Grattis till vinsten och till en fin bloggvän.

Soliga hälsningar!

Maliva`s verden sa...

Hei vennen. Så hyggelig at du likte gaven og gjorde deg glad. Jeg blir jo glad jeg også..for den beste gaven er å gi..hi-hi.
Fargene passet jo virkelig til bloggen din også. Her har vi hatt en nyyydelig solskinnsdag, håper du har hatt det samme. Klem fra din bloggvenn M-L

Fru C sa...

Vilken härlig vinst.....Grattis!!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig vinst! Njut av din fina present:)

Kram Annica

NataljaOblonskaja sa...

Grattis!!
Vad avundsjuk jag blir. Snygga tvålar i ett snyggt fat, kan det bli bättre.
Håller med dig om att deras tvålar och ljus doftar underbart.
//Camilla

Helena sa...

Grattis till vinsten! Jag förstår att du blev glatt överraskad - tvålarna ser gudomligt "smarriga" ut, och skålen är jättefin.

Du visar otroligt fina bilder här på din blogg! De "märkliga" paprikorna nedan är ruskigt snygga och ett fantastiskt lyster i bilderna.

Tack snälla du för din påhälsning och rara ord - du gjorde mig så glad!

Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken fin vinst du har fått, Underbart med goa tvålar.
Kram Ullis