söndag 18 juli 2010

Til vädens besta...





Ibland bara älskar jag felstavningar! Som såna här, min dotter som snart blir sju övar och övar på stavning och allt annat man kan öva på. Tygerna ska bli till sitsarna på stolarna som ska renoveras. Tänk att igår kom här några droppar regn men bara några då, vi hann inte ens ut och dansa i det innan det var över.Ha en skön söndag!
*
Who doesent love to get small messages from the kids? Cute. Yesterday we at last got a few drops of rain but not enough to get out and dance in it. Have a nice sunday!

11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Åh så gullig felstavning!
Fina tyger kommer att bli så snyggt till dina stolar!!!!
Hoppas du får en fin Söndag!
Kram Kathrine

Agneta sa...

u
n
d
e
r
b
a
r

felstavning, helt djä.... fantastisk!! RAMA IN!!!!

Agneta

Loella sa...

Åh vilken gullunge!
Rama in, spara.....

Har sparat mina brev och lappar från mina nu 16-åriga grabbar och jag gråter och skrattar om varannat när jag tar fram lådan och läser...:)

Kramen på dig!
Loellan

Ofelias Hus sa...

Visst är barnens små felstavningar underbara!

Stolarna kommer att bli fina med det tyget....

Kram,
Anette

Mitt liv - Mina drömmar sa...

härligt!!! Sånt får en att dra på smilbanden av lycka:)

Kram Annica

PS. Ingen fara med branden...den tog ett uthus men brandkåren lyckades stoppa den sen så det blev begränsade skador.

Viola sa...

Vilken rar liten lapp...tack för din goa hälsning, här vräkte det ner igår så nu kan man både andas och sova igen, ha en fin vecka, kram

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket gulligt meddelande från dottern. Har sparat flera som jag fick när barnen var yngre. Fint tyg du ska ha på stolarna.
Ha en bra vecka!
kram Ullis

Elisa Day sa...

Är en mästare på felstavningar! Mest för att tanken är snabbare än mina fingrar. Men Ems felstavning är helt underbar. Den måste du spara. Kram

vita zara sa...

Hej Katta.
Men oj så gulligt.Det där minns man ju.
Vilket fint tyg du har köpt till dina stolar.
Men så vackert hem du har, med de gamla fåtöljerna och de härliga överdragen på.
Jätteläckert.
Och så glad man blir när man hör att någon tar till vara på de som slängs.
Här i glesbygden så är det sällan nåt fynd man gör, helt enkelt för att det inte finns folk.
Hoppas ni får regn, vi har haft åska och blixten slog ner bara några meter i från mig,
massor av regn, (jag ska göra ett inlägg om det sen)
Hoppas du får en fin vecka.
Kram Zara

Sandra sa...

Hej! Din blogg du har! :)
Jag såg att du hade postat en kommentar hos någon, dom jag inte minns nu... men i alla fall.
Du skrev att du hade många gamla resväskor och undrar nu om du kan tänkas sälja en till mig?

Ha det så bra :)

Angel.Pearls sa...

Underbart! Ha det gott i sommarvärmen!Kram//Eva