lördag 17 juli 2010

Fladdrar i gardinen...



Ännu har vi inte fått något regn i våra trakter så det är torrt och fnasigt som aldrig förr de hetaste stunderna på dagen kan det vara riktigt skönt att få softa inomhus i svalka och skugga en stund så slipper man utsätta huden för allt för mycket sol. Tycker att en fladdrande gardin är nåt härligt som hör sommaren till. Ha en bra Lördag!
*
Summertime here is so dry and hot now and some ours of the day it feels best to stay inside in the shaddows and relax.
XOXO

10 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh vad jag älskar dina fina bilder!!!!
Underbara så mycket känsla i dom!
Fin inredning i dina rum!
Hoppas du får en fin Sommardag!
Kram Kathrine

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Här regnar det och åskan har precis lagt sig. Det brinner i skogen en bit härifrån pga blixtnedslag. Det är torrt som fnöske, vi har ju inte fått mer än ett par droppar regn tidigare i sommare...

Härliga bilder
Kram Annica

S o F sa...

Vad ska jag säga...?

Ja jag tjatar väl på i samma stil då: Underbara bilder! :D

Du fotar så bra och har ett så unikt och vackert hem.

Hos oss har det äntligen kommit åska och ordentligt med regn idag - härligt.
Men nu skiner solen som vanligt igen.
Vilken sommar!

Varma hälsningar!

Home No.1 sa...

vackra bilder! Här har det vräkt ner och åskan har gått...kram Annica.

Home No.1 sa...

vackra bilder! Här har det vräkt ner och åskan har gått...kram Annica.

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej vännen!!!
Sååå fina bilder, dina fotöljer gillar jag verkligen såååå mycke..Härligt med gardinerna i vinden....
Kraaam Linda

Agneta sa...

Åhhhhh Katta-tjejen, Du och jag skulle ju kunna byta hem, kanske utan att behöva byta ut en endaste pryl. Så snyggt och så ljuvliga 'fransiga' fåtöljer!! Dina kommerntarer hos mig är också så dejligt goa att läsa, så mitt hjärta bara smälter!

Agneta

Mamma C sa...

Här har regnet kommit nu. Det är inget hårt regn som förstör. Utan fint och stilla, och vi njuter. Härliga bilder med fladder i gardin.
Kram mamma C

Fru C sa...

MMM jag älskar dina stolar....vilka fynd. Slitet och nött men ack så skönt!
Gardiner har jag nästan inga men gillar att se hur dina fladdrar lite lätt ;)
Kram//

Elisa Day sa...

Vackert, vackert, vackert! Och vilka stolar du fyndat! Håller med dig fladdrande gardin hör till sommaren. Gillar låten som spelar på din blogg, sigurd ros. Kram