lördag 12 juni 2010

Yellow...


Gult e fult eller? Ja egentligen är det väl ingen favoritkulör men på vissa saker som den här gamla tuggummiautomaten kan det vara en härlig färgklick tycker jag. Men den ser ju lite tom ut förståss tror jag får ta och fylla på med lite färgglada kultuggummin så vet jag några som blir glada. Ha en bra lördag allihopa!
*
Yellow is not a favorite colour of mine, but on this old chewinggum-machine it looks really OK. But I think there is something missing in it, think I need to fill it up with some nice round chewinggums in happy colours. Have a nice day all of you!

16 kommentarer:

Anci sa...

Hej !
Tack för att du alltid är så gullig och kommenterar hos mig :)
Vilken häftig tuggummiautomat ! Helt klart en härlig gul inredningssak.

He en urmysig helg o stor kram från Anci

Maleviks Rosenträdgård sa...

Ha,,,,,,,,riktigt cool SNYGG¨
Håkan

S o F sa...

Jättetuff!
(men tyvärr i "fel" färg ;)

Ser att du har ändrat din header - det blev fint!

Hoppas att du har/får en fin helg!

Varma hälsningar från ett mycket blåsigt Västergötland.

Viola sa...

Helläcker verkligen..här vräker det ned även denna dag och dessutom stormar det som bara den, hoppas helgen är skön med familjen, kram

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att din automat är läcker, även om jag heller inte är så förtjust i gult. En sådan full med tuggummin skulle uppskattas här hemma.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej gumms!!

Vilken läcker hubbabubba grej, super snygg i gul de är ju kul..

Så mycke härliga inlägg vännen du gör, jag kikar ska du veta men kommenterar inte så mycke längre har tappat min blogg lust.. Snälla säg till om du hittar den..

Just nu sitter jag på jobbet och kommit på att jag glömt tre saker hemma inför resan i morgon så de får bli en snabbis hem innan flyget..

Må så gott och ha en härlig midsommar om vi inte hinner höras..

Kraaaam

Mamma C sa...

Klart den ska fyllas med kulöra tuggummin. Färgen är helt okej till en tuggummigrej.
Kram mamma C

Marie//Tekla Maräng sa...

Fniss en egen tuggummiautomat då kan man ju iaf få ut favorit tuggummit.
gul är inte alltid så fullt utan riktigt snyggt.
Så snygg header du har.
Kramar:)

Country Hill sa...

Men jisses vilken härlig automat supersnygg.
Ha nu rn fin helg o blåsten!
Kram Lena

Elisa Day sa...

Vilken läcker automat! Den får mig att tänka på en av mina favoritfilmer "Big" Vilken härlig sommar header du har

heavenandearth sa...

Den var välan läcker!!
Gillar din nya header! Somrig o vacker!

Ha de bäst!
Kram! Iréne

vita zara sa...

Hej katta.
Tack för din kommentar. Golvet är en vanlig plastmatta som jag först målat vit, sen rutor.
Så klart att man kan ha gult om det passar just där på den platsen, och du har så bra blick för det där, så jag tvivlar inte en sekund, om att den passar.
Jag gillar alla färger, utom kanske inte för mörka, eller som på 70-talet lackfärger, brrrrrrrrrrr.
Sen har ju din tuggummiautomat kultstatus också.
Kram Zara

Lisa.L sa...

Men så himla frän :D ja du får fylla den med tuggummin :D kram

Fru C sa...

Har svårt att förknippa dig med gult, men ok då! Har du inte lite turkosa tuggummin du kan stoppa i?
Kram//

Agneta sa...

Superfin header och cool tuggumimaskin. Jag är inte heller vän av gult, sitter just nu i en knallgul klänning, som jag bara använder inomhus när ingen ser...

Skall kolla runt på Din sköna blogg en stund, jag har missat så mycket, då mitt projekt slukar all min tid.

Agneta

Maliva`s verden sa...

Hei...akkurat en slik tyggis-automat ønsker vår fjortis til bursdagen sin...Får ikke mindre lyst på en slik her hun sitter og ser bildet av din;o)
Så koselig bilde du har lagd av din søte datter også...Nu âker jag....men kommer helt sikkert på besøk hos deg i løpet av ferien. God sommerferie..Klem fra M-L