söndag 6 juni 2010

Fjäriln vingad syns på Haga...

































































Det tillhör inte vanligheterna att jag gör två inlägg på en dag här på bloggen men nationaldagen till ära får det bli det ändå.Här kommer några bilder (som vanligt förstorningsbara genom ett klick)från dagens firande i Hagaparken där en massa saker hände bla fanns en scen med olika artister, sång,dans,teater och smakprov från rockmusikalen Life of Bellman med gamla Bellmanvisor i upprockad version den skall gå på Ulriksdals slottspark i sommar, hur bra som helst faktiskt.Ett riktigt trevligt nationaldagsfirande blev det där inte minst med hjälp av det fina vädret.Hoppas ni alla haft en bra dag.XOXO

6 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad kul!! SJälv har jag legat hemma med migrän och mått pyton...

Kram Annica

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så härligt det ser ut!
Ja, det hjälper verkligen med fint väder när man ska fira! Här i Sundsvall var det mycket folk och liv på stan - roligt!

Hoppas helgen varit fin!

Fågel Blå sa...

Åh så härliga bilder från storstaden!
Hoppas du får en fin ny vecka!
Kram Kathrine

NataljaOblonskaja sa...

Du firade nationaldagen ordentligt ser jag:)
Ha en riktigt härlig vecka!
Camilla

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter som en glad och livad nationaldag.
Kram!

Viola sa...

Ser ut som ni hade en toppendag, skillnad mot dagens rusk och gråhet, man får leva på minnen...:D ha en fin vecka, kram