måndag 21 juni 2010

Black beauty...




Hittade nyligen så bra korgar att gömma alla mobil och kamera-sladdar och laddare i är så trött på när de ligger framme och skräpar, rätt så stora är de så de rymmer massor med "skrot" man inte vill ha framme. Tycker mycket om den svarta färgen på dem har även plockat ner min lapptäcksvägg/hörna och låtit det svarta komma fram igen blev trött på den fortare än jag hade trott och nu känns ett större lugn och ro här hemma efter den ändringen som att få landa liksom. Ha en bra måndag därute!
*
I think its kind of relaxing with my black corner in the livingroom again, i really got tired of the patchwall after a wery short while so now its back in black again. Found some black boxes to keep all little stuff that I dont want to hav laying around everywhere in black, what else.
Have a nice day everyone!


8 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Sorte detaljer spriter opp interiøret tycker jag:)Kjempefine korger..
eddaKlemmer

Fru C sa...

Verkligen snygga korgar du hittat!

Elisa Day sa...

Det var det jag inte fick att gå ihop att hörnet var svart! Korgar är verkligen bra till sånt som ligger och skräpar. Kram

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Godagens gumman!!
Vilken fin header du har helt du bara...

Åsso fina E med massa blommor sååå fint... Och verkligen läckert och gott med massa olika tomater, här äts dom som smågodis..

Du jag va lite otrogen hihhi och smet in på hurry curry utan dig innan Egypten...

Stoooor bamsig kraaaaam Linda

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snygga korgar!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag tycker det är så smart att ha en sådan där liten tapethörna där man kan byta nästan så ofta man bara vill... Och snyggt blir det ju alltid!

Kram Annica

Mamma C sa...

Ja, mycket sladdar blir det. Då kan det vara bra med en snygg förvaringsplats.
Kram Mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Snygga korgar du har hittat. Har en minibyrå från Ikea som jag målat och har till alla sladdar och laddare. är också så trött på att de bara ligger och skräpar. Fin din hörna är i svart.
Kram Ullis