söndag 13 juni 2010

Asiatisk sommarkänsla...




Lite känsla av Asien tycker jag om att få in i mitt hem på sommaren det behövs inte så mycket men nån liten detalj nånstans. Kortet med flickan och parasollet är min egen lilla Em gjorda på handgjort papper och några gamla koppar från Turquoise får visa lite av den känslan här, den rosiga skåpknoppen kommer från samma ställe som kopparna men de har funnits hos mej länge nu.

I like to get a touch of Asia when I decorate in the summertime. This card is my daughter Em and an asian umbrella made on handmade paper and som asian rose-cups.Summerfeelings for me. XOXO

9 kommentarer:

Mamma C sa...

Fått till det riktigt fint. Kopparna var jättefina.
Ha en bra ny vecka.
Kram mamma C

Hagagården sa...

Hej
Härliga bilder,kopparna och kortet passar utmärkt ihop.
kram o ha en fin kväll.
ninni

vita zara sa...

Hej Katta.
Tack för din fina kommentar, jag ska visa insidan på lekstugan nån gång.
Ååååååå så fint kort du har, så söt hon är, och vad smart att göra av sin egen älskade tös.
Kopparna är också jättefina.
Ha det bra.
Kram Zara

Elisa Day sa...

Vad fint kortet med Em är. Kram

Home No.1 sa...

Nice kort på tösabiten! Kram Annica.

Marie//Tekla Maräng sa...

Du har verkligen fått till sommarkänsla på hela din blogg!
Kopparna är ljuvliga:)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättefint! Kul att kunna inreda med Em;)

Kram Annica

Anita sa...

Hejsann! Tack för din snälla kommentar. Kortet är jättefint, är svag för den sortens papper, Fick lust att tillverka eget handgjort...Ha det Gott!
Kram Anita

Ullis/Leva på landet sa...

Dina koppar var så söta. Sött kort också.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis