måndag 3 maj 2010

Trädgårdsbilder från en trädgårdslös...





Ja nån trädgård har ju inte jag men man besköker ju andras ibland och då kan ju hända att kameran är med.Här har jag fokuserat på det grå lite stillsamma i svärföräldrarnas trädgård tycker det är vilsamt och vackert. Och så kom ett riktigt vårtecken med på en av bilderna, barnens spelkulor är inte det ett vårtecken så säg?
Önskar er alla en fin måndag och en bra start på veckan! XOXO
*
I dont have a garden but I like to take pictures when I visit someone elses garden. Here Ive been focusing on the grey colour in this garden I think gray can be very relaxing. Have a nice day!

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon denna soliga måndag!
Underbara trädgårdsbilder..... så mysigt med ödlan!
Tack för din hälsning!
Jag önskar dej en fin Vecka!
Kram Kathrine

sinnlighet sa...

Vilka härliga bilder. Du kan få delad vårdnad med mig om min trädgård på Österlen ;) eller rättare sagt... 'ta den' om Du gör den 'bebolig' ;)

Agneta

NataljaOblonskaja sa...

Vilken tur att du har andras att njuta i:)
Ödlan var bra cool.
Camilla

Systrars söta sa...

Ja visst ser det härligt ut...många fina bilder..:-) Idag har jag min lediga dag å då skall ju förstås allt hinnas med...så nu duttar jag lite här å lite där...det är ju så skönt ute idag så jag måste få hinna med lite utearbete också..Ha det gott så hoppas jag att jag skall komma tillbaka hit snart igen..kram kat

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Visst är kulorna ett vårteckan! jobbar i skola och det är mycket roligt men också konflikter kring kulspelandet!

Ha en!! bra start på veckan!!
Kramar Sanne

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken söt ödla:)

Och spelkulor är nog det mest våriga tecknet av alla. Skolgårdarna fullständigt svämmar över av kulspelande barn:)

Kram Annica

Mamma C sa...

Spelkulor då är det vår. Ödlan var läcker.
Kram mamma C

Viola sa...

Nog hade du alltid mitt inlägg igår, vilka underbara bilder på min blommor....:0), ha en bra vecka, kram