lördag 15 maj 2010

Sunny...





Lördag morgon och solen skiner därute, vad skönt att få chansen att njuta av det. Lite detaljer från diverse hörn här hemma bjuder jag på idag. Det blir inte så mycket fixat och piffat här hemma just nu känner mig lite sliten. Ryggen mår inget vidare sen jag försökt rocka rockring med min dotter, det var ingen bra ide. Jag kanske var i hennes ålder sist jag försökte, hmm dumm dumm ide. Ska njuta och läsa en bok i solen idag bara och det ska bli skönt, kanske lite grillat till middag eller lunch ute i solen ser fram emot de.
Ha en fin lördag allihopa!!
*
Saturday and the sun is shining. Its nice to have the chans to go out and enjoy it. Im gonna take a book and just relax out there maybe well barbeque for dinner. Have a nice day all of you!

11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Vackra bilder......
Älskar dina bilder... färgerna ja känslan ja allt!
Hoppas du får en fin Helg!
Kram Kathrine

sinnlighet sa...

Hej godingen där, rocka fett med dotterns rockring ;) me like! Allt har sitt pris, inte sant!!

Gillar Dina bilder i dagens inlägg, men skulle vilja hotta upp musiken till dem, något tyngre och suggestivt a'la Buddha Bar (förlåt att jag la mig i kära blogvän) hade suttit fint!!

Annars kan jag som lite kompensation för Din ryggvärk berätta att regnet öser ner på Österlen och i Din adoptivträdgård får man använda sig att vadarstövlar..

LOL

Agneta

Mamma C sa...

Aj,aj,aj inte bra att försöka sig på sådana saker. Hoppas du har haft en toppendag i värmen med en bra bok.
Kram mamma C

Viola sa...

Vet att ni har ett ljuvligt väder i storstan, vi har faktiskt oxå fått tagit del utav detta, men imorgon är det visst det gråa som gäller igen, man får njuta så länge det vara, KRAM

Anci sa...

Underbart med vädret, precis som med dina bilder !
Stackars dig med ont i ryggen. Hoppas att det blir bra snart.

Kram
Anci

Hagagården sa...

Hej underbart fina bilder du visar,du är så duktig att få till det.
kram o ha en fin dag.
ninni

Home No.1 sa...

Vackert! Ha en fortsatt skön helg! Kram Annica.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grillat lät gott...här har vi inte grillat än i år men det kanske inte är så konstigt med tanke på att vi slagit ner vår grill med slägga;) Ny grill kommer så småningom och det är väl värt att vänta på!

Härliga hörn
Kram Annica

Elisa Day sa...

Vackra bilder, undrar så över sista bilden. Trist med din rygg, hoppas den blir bra snart! Vi har haft underbar ryss värme här nu i 3 dagar. har varit vid stugan i linne och shorts och svettats. Händer inte ofta i maj. :D Hoppas du får en bra söndag. kram

tjugofjärdebloggen sa...

Jag älskar detta inlägget. Vilka underbara bilder kära du!

Krams

Möllebacken sa...

Uj uj! ibland vill man så mycket. När sonen vill göra något så känner jag mig som "voltaren-reklamen" Men sen är ju ryggen kass på mig. Det är så härligt att se dina bilder , som jag sagt tidigare så är det helt i min smak, älskar dessa mustiga färger.
Ha en skön söndag och ta väl hand om dig.
Kram Pella