tisdag 11 maj 2010

Saved...





Tack och lov så lyckades jag rädda mina bilder efter att ha köpt "nån sån där sak man räddar bilderna med" ;D saved att last men min laptop lär jag inte se röken av på flera veckor tur det finns fler här i familjen som man kan låna av ibland.
Har köpt mej lite nya skålar från Miljögården tyckte de skulle passa bra både som soppa och pasta eller salladskålar dessutom funkar de bra ihop med mina grå Matteus. Om du bor i Stockholm och gillar Miljögårdens prylar kan jag tipsa om en liten butik som enbart säljer just Miljögården och till väldigt humana priser, den
ligger i Prisextra-huset på Norra station på Norrtullsgatan en riktig liten pärla i gången mot sportaffären.
Ha en fin Kristihimmelfärdshelg!
*
Im happy now cause I did save my photos that were in my crased laptop but it will take a while until Ill get the lap back.
I bought some new bowls from miljögården I thing they match Ok with my old grey Matteus plates and will be good for antything from soup to salads. XXOO

11 kommentarer:

Isabell sa...

Vackert Katta! Tack för tipset om miljögården, halv dag idag sen sticker jag till... Prisxtra:)

Ha en underbar majhelg!

Kram Isabell

Elisa Day sa...

Vacker dukning. Skålarna är så vackra. Tur att du hittade en sån där sak man räddar bilderna med :D Kram

Country Hill sa...

Hallo där kul att Du vill vara med i min lilla utlottning. Datorkrångel suck det värsta som kan hända nu när man blivit beroende.
Bra tips om butiken jag är i faggorna där när jag är på AK, ska passa på och kika in där.
Ha en mysig helg!
Kram Lena

vintageretroprinsessa sa...

Halojsan :)
Alltid lika mycket ögongodis att kika in här vilket glädjer mig :)
Men mindre kul med data kolappsen :(
Hoppas att den repar sig.

skålarna var superfina :)

Kram

Annica sa...

Jättefina skålar, och tipset det vårdar jag ömt. Man vet aldrig när man har vägarna förbi ...prisextra.Ha en nice helg/Annica

Richie's 2ts Inspires sa...

Jag anade direk att dina tallrikar är Matteus. Min svägerska har likadana. Jag älskar oxå Miljögården och har flera glas och andra saker.

Tack för tipset, K... jag ska verkligen åka dit och röja butiken §;-)

Ha en skön mini-helg...
x0x0

Viola sa...

Vilken vacker dukning, nu önskar jag dig och de dina en skön långhelg, KRAM

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så snyggt det är med det vita och ljust grå mot det svarta bordet.

Hoppas du får en riktigt härlig Flygaredag! :-)

strömmas sida sa...

Vilken fin dukning du har gjort och med så fint porslin. Det är alltid kul att köpa lite nytt sådant.

Sicket elände med din dator och tur att det gick att rädda bilderna. Man borde tänka mer på det och ha kanske en extern hårddisk. Men det blir som aldrig av med det.

Nu ligger jag väldans efter med bloggandet och ska läsa vidare här.

Hoppas du får en fin helg.

kram
strömma

Lottaspace sa...

Vad trist med datorn.. Trodde att min också sagt upp kontraktet igår då jag inte fick den att starta. Och tack för påminnelsen. Ska genast överföra mina bilder till min yttre hårdskiva. Alldeles för länge sedan jag gjort det..

Vacker dukning också!

Kram, Lotta

Mamma C sa...

Jättevackert, vilken tur att du kunde rädda dina bilder. Ha en bra dag.
Kram Mamma C