måndag 31 maj 2010

Rosigt...



Var på ÖB i slutet av förra veckan och ett par killar i tonåren var där och köpte morsdagspresenter till sina mödrar, den ene tyckte han fick en brilliant ide när han hittade ett tiopack disksvampar för fem spänn med kommentaren "de här är ju perfekt till morsan såna behöver hon" sen gick han och köpte godis till sig själv för resten av pengarna. Min son tyckte det var otroligt pinsamt så igår kom han och lillasyster med en fin rosenbukett de ordnat fram och förståss det finaste av allt kort och hjärtan de gjort själva.Tack sötaste underbaraste barn. Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni får en bra start på veckan! XO
*
Yesterday we had mothersday here in Sweden this are some roses Ive got from my dearest children and they made my day really beatiful. XO

9 kommentarer:

heavenandearth sa...

Gapskratt!
Vad säger man om man skulle få en sån present på morsdag!? Wow! Undrar hur mannen i en sån familj är.....

Jättfina rosor du fått av kidsen!

Själv fick jag iaf ett Grattis!! Får ju va tacksam för det lilla! Haha! Jag blev iaf glad att hon kom ihåg det!
Annars hade jag en underbar dag tills m Kärleken o senare oxå dottern.. vi höll på i trädgården o sen tog vi ut våra kycklingar, ankor o änder på första luftningen utomhus!Solen sken o det var underbart!

Hoppas du har en härlig dag!
Kram! Iréne

S o F sa...

Mors dag blev en riktigt fin dag. Jag är tacksam över den...

Som alltid njuter jag av bilder från ditt unika och smakfulla hem.
Du vet väl att du inte är som alla andra ;) i positiv bemärkelse alltså.

Tack för dina uppmuntrande och vänliga ord hos mig - det värmer!

Soliga och blåsiga hälsningar från Västergötland!

Fågel Blå sa...

Ja du det var ju inte världens höjdarpresent....
men man fick väl hålla god min.
Underbara blommor du fick... dom är du väl värd!!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Kathrine

NataljaOblonskaja sa...

Skulle nog föredragit rosorna framför disksvamparna. Men man får vara glad för det lilla ibland:)
Rosor är ju alltid rosor, eller vad säger man. Helt underbar färg.
Ha en härlig vecka!
Camilla

Elisa Day sa...

Rost och rosor här idag!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det är sådant som känns i hjärtat:) Ja inte disksvamparna då kanske*fniss*

Kram annica

Fru C sa...

Vilken härlig liten historia ;)
Kram

Olga sa...

Lovely roses, Katta. The red stands out on your photos.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja vet du vad - rosor är en evigheters evigheter bättre morsdagspresent än disksvampar. Men en roligt historia är det ju!

Hoppas du har haft en riktigt fin måndag. Ha det fint!