onsdag 5 maj 2010

Ramar...





Nog för att solen lyser så fint och himmlen är alldeles blå men usch vad kallt det är idag knappt att termometern orkar upp över nollan nu på morgonen bara +2 än så länge. Har en tös med halsont hemma idag så vi får se vad vi ska hitta på jag önskar mej att det infinner sig ett äkta inredningsryck så det blir nån liten förnyelse här hemma, skulle faktiskt behövas känner jag.
Ha en bra dag allihopa!

*

Today im home with my sick daughter and I hope I will get som good interriorides to do this day, would be nice with something new here. Have a nice day everyone!

10 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Rammer får en heller ikke nok av...nydelige eksemplarer du viser:)
god bedring til jenta...
eddaKlemmer til deg:)

S o F sa...

Tack Katta för vackra bilder på din inredningskreativitet.
Alltid en njutning att få se.

Önskar dig fortsatt sol och lite högre utetemperatur.

Fågel Blå sa...

Hej Katta!
Läste nyss din snälla kommentar!
Vilken fin bild med ramarna så läckert!
Hoppas din dotter känner sej bättre, jag är också sjuk!!!!
Inte skoj alls!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

Anci sa...

Underbara ramar ! Jag gillar ramar och tavlor och dina är så fina.
Hoppas att din dotter kryar på sig och att du kan vara kreativ i dag :)

Kram
Anci

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ramarna är superfina!

Krya på sig EM!

Kram Annica

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så snyggt! Riktigt vackra ramar Och bordet är så läckert som svart.

Hoppas du har en fin onsdag!

Mamma C sa...

Så fint med de härliga ramarna sådär lite omlott på bordet.
Kram mamma C

Levindas Värld sa...

Åh vilka himla fina ramar du har lyckan att ha i din samling, superfina!!

Ha det bra :)

Viktkamp sa...

Krya på din dotter!!

Viola sa...

Vilka ljuvliga ramar Katta, älskar ju det där snirkliga, hoppas dotera är bättringsväg, idag har vioxå haft en kall vind, ingen försommarvärme här, kram