söndag 9 maj 2010

Lap-kollapps...









Min dator har kollapsat, den bara fick ett ryck blev knäpp och la ner får låna sambons lite då och då så det kanske inte blir ett lika
tätt bloggande nu på ett tag för vem vet hur lång tid det tar innan jag får hem min lilla vän igen ;) Det jag tycker är jobbigast är ju att alla mina bilder ligger oåtkomliga för mig på hårddisken och jag är rädd att mina privata familjebilder ska försvinna det skulle vara skitjobbigt har inte alla säkrade på annan plats. Har börjat ta lite bloggbilder till en egen mapp på den här dator men de är väl lite si och så de här. Den översta är på vår utsikt här hemma på kvällarna när solen går ner över Råsunda. Sen är det några sovrumsglimtar bara för att jag inte känner mig riktigt utsövd så här på våren när allt plötsligt blir så ljust.
Ha en bra dag allihopa!
*
Hej everybody! My lap top have crashed so I am using my mans right now. I cant get in touch with my photos so this is some I just took for a new file to keep in his Lap. The first pic is our wiew when the sun sets in the evning bright and strong colours every night.Have a nice day all of you!

15 kommentarer:

S o F sa...

Aj, aj - sånt får bara inte hända.

Hoppas nu att bilderna inte försvinner utan att det går att "fixa".

Önskar trevlig söndag!

Richie's 2ts Inspires sa...

Now, we're talking. It's funny though, if you think you write funny in english, then I am so bad in Swedish too. My problem is that I think & write, so the outcome of my written Swedish is a kind a "talspråk". So, that's it! WHo cares? U and me helps together with our spellings and grammar, right?

He he... vad kul vi är! Uppskattar verkligen att du skriver på engelska för din skull. När ska vi börja lära oss? Vi är inte 20 åringar, längre eller NOT!

Arrgh! it happens sometimes, girl? PC must to some make overs too. I better have laptops. §;-)

Anyways, You've got a cute and romantic BR huh? Very appealling.

Happy Sunday, K!
kram...

Levindas Värld sa...

Åh va drygt med datorn, sånt där är verkligen skitjobbigt! Hoppas att det löser sig och att alla dina familjebilder är kvar.

Men vilket underbart sovrum du har, så harmoniskt och vilsamt. Vackert!

Hoppas du får en fin söndag!

Olga sa...

Too bad! I hope you will be able to recover all your files! Happened to me couple of months ago, had to pay a lot to recover all m pictures...

Love the photos of your bedroom - beautiful patterns.. And those feathers in the vase, are they real?

Elisa Day sa...

äh dessa dator som bråkar! Hoppas dina bilder finns kvar. Man kan alltid på något sätt kopiera bilderna om inte hårddisken kraschat.Hoppas dom kan laga din dator snabbt. Kram

Mamma C sa...

Dom ska bara fungera punkt slut. Vi får hoppas på det bästa med dina bilder.
Ha en bra ny vecka.
Kram mamma C

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint ni har det i sovrummet. Riktigt vacker gardin.

Hoppas datorn känner sig bättre snart. Det är när sånt händer man märker hur pass beroende man blivit av att den alltid ska fungera... :-)

Hoppas du har haft en fin helg!

NataljaOblonskaja sa...

Ajajaj, det låter inge vidare det där. Är själv lite dålig på att göra säkerhetskopior.
Får verkligen hoppas att det ordnar sig till det bästa.

Tyckte jag skymtade en riktig snygg turkos kudde där i sängen. Och vilken lampskärm, läcker.
Ha det bra!
Camilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jobbigt läge! Själv köpte jag en extern hårddisk efter en sådan incident!

Kram Annica

Fågel Blå sa...

Oj då hoppas det fixar sej!
men du fick in dessa underbara bilder!
så läckert.....
Vilket sovrum!!!!
Önskar dej en fin Vecka!
Kram Kathrine

Viola sa...

Så himla trist, här skulle det verkligen bli panik...vilken härlig färgexplosion du har på bloggen...som du vet...I like it, kram

Gardenhouse sa...

Så trist med datorn. Hoppas verkligen att familjebilderna går att rädda åtminstone.
Tekniken är ju bra fast man glömmer att det kan haverera, tyvärr.
Ha det gott, kram Sussi

Khim sa...

Hoppas att du har sparat din hårdisken...
Du har fint utsikt från din sovrummet vad mysigt...

Det samma!

Ha det gott...

Angel.Pearls sa...

Hoppas datorn piggar på sig..så du inte mister alla dina fina bilder (Investera i ett externt minne, som du kan förvara alla bilder på!)Kram//Eva

sinnlighet sa...

Du tjejen, så djäv... sinnligt med den skira svartvita gardinen, oj oj oj, mitt habegär vaknade!

Agneta