fredag 30 april 2010

Valborgstea.



Det funkade bra i går med de vässade klorna och
superwomandräkten, så nu börjar saker och ting
reda ut sig som de ska och nästa välbehövande
kvinna kan överta dräkten jag tror visst det var
Natalja O som stod först i kön ;)
Sen när allt ordnat sig fick jag och en granne
för oss att åka ut till Ulriksdal där det var
öppet hus på kvällen och bloggträff så jag
fick tillfälle att säga Hej till några av mina
gamla bloggvänner och några nya med för den delen,
ingen kamera var dessvärre med. I dag är vi lediga
och i kväll firas Valborg vi ska fira med ett
gott te. Ha en bra Valborg allihopa!

11 kommentarer:

lugnet sa...

Vad kul med bloggträff!! Och vilken fin bricka!! Ser inbjudande ut!! Tittar in för att önska dig en toppenfin Valborg!!
Kram//Ulrica

Hagagården sa...

Hej
Men oj så vackert det ser underbart gott ut.
kram o ha en fin valborg.
ninni

linnea-maria sa...

Ja en lugn o mysig Valborg, det är skönt! Själva ska vi tända grillen och äta gott. Ha en fin dag /Therese

Gardenhouse sa...

Bloggträff, en så rolig tillställning!
En så söt tebjudning ni ska njuta. Hoppas det kommer att väl smaka.
Önskar en trevlig Valborg.
Kram Sussi

S o F sa...

Tack för bilder på VÄLdigt tuff teglashållare.

Du är så duktig på att hitta unika saker.

Härligt att höra om att klor och dräkt hjälpte dig. :)

Trevlig Helg!

Mamma C sa...

Gott med te, köpte tre röda sorter igår. Trevlig Valborg
Kram mamma C

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Så kul att du kom ut annars hade jag missat din blogg!..så kreativ du är!!

Hoppas vi ses igen!! Ha det gottis!

/Sanne

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så flott det glasstativet var...og hele oppsatsen:)
ha en fin feiring
eddaKlemmer til deg:)

Elisa Day sa...

Trodde jag skrivit här, läste i morse. Underbara bilder! Har också den där teflaskan, skulle vilja ha fler men dom är svåra att hitta. Keukenhof var fantastisk, nu när jag är i hemma bland snö och regn känns det som en overklig dröm att ha varit där :) Därför är det extra roligt att drömma sig bort i dina vackra bilder både från ditt hem och från din resa. Kram

Dicksonska våningen sa...

Te är något av det godaste som finns :)

Hoppas att valborg och helgen blir fin!

Kram Annika

sinnlighet sa...

Jag dör, vilka underbart indiska bilder Du har fått till!

Agneta