onsdag 21 april 2010

Trädgårdsdrömmar...





Nu har ju jag ingen trädgård men om jag hade haft skulle jag gärna ha den jättestora buren mitt i den och gärna det rostiga klotet med det lilla hålet i med. Kanske ett litet spa med det spetsiga djungelboksliknande taket bland träden, de stora hjulen är kanske inget för mej men de gjorde sig bra där de låg i ett litet naturreservat på Barbados. Ja taket vore väl kanske överkurs för en svensk trädgård men coolt är det i allafall och kul att fantisera.
Ha en bra dag!
*
I dont have a garden but I somtimes dream about
things to have in a garden like this big birdcase
and I would love to have that rusty ball, but
this are decorations in Barbados wildlife reserve.
XXOO

11 kommentarer:

NataljaOblonskaja sa...

Synd att du inte har någon trädgård, är övertygad om att den skulle vara något utöver det vanliga.
//Camilla

Fågel Blå sa...

Hejsan! Tack för din kommentar!
jag blir så glad!
Vilka ljuvliga bilder du visar!
Buren är så fin!
Hoppas du får en fin Dag!
Kram Kathrine

linnea-maria sa...

Vilka ljuvliga bilder. Även den med trädgård har drömmar som kanske inte går att förverkliga. Jag tycker om såna där uppväxta lummiga trädgårdar med skiftande skugga under lövträd. Kram /linnea-maria

lottens vita och gröna sa...

duuu min hade du trädgård skulle den var fabulous, i know!!!
du kan du inte komma till ulrik den 29 på kvällen, lite bloggträff??

må väl, varmkram lotten

Elisabeth - anyhow.se sa...

Blomman där i din header, är den ens på riktigt?!... WOW!

Lilla Vrån sa...

Vad härligt med trädgårdsdrömmar...det har jag också.
Även om jag har en liten täppa, så går det ju inte att få till det på samma sätt som om man hade en helt egen trädgård...bor ju i radhus och får då räkna med att folk passerar på min gräsmatta.
Din bur som du visade i ett tidigare inlägg är hur fin som helst.
Ha det fint!
Kramar/Carina

Viola sa...

Skulle verkligen vilja se dig släppa loss i en trädgård, övertygad om att den skulle bli otroligt fin, hoppas dagen varit bra i vädereländet, kramen

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hihi, sådana vagnshjul har jag hittat på blocket men än har jag inte shoppat några:) Buren är underbar!

Kram Annica

vita zara sa...

Hejsan
Men ojsan vad många fina bilder och fina inlägg du visar, jag har som inte haft så mycket tid för min blogg.
Försöker kolla lite nu, och du har hunnit bjuda på så mycket vackert.
Din tovade lilla blomma är bedårande, som alltid.
Och dina riktiga vårblommor är så fina.
Jättefint att få kolla in här.
Hoppas du har det bra.
Kram Zara

Isabell sa...

Hej Katta!
Jag blev kär i dina underbara bilder från er resa och nu kan jag bara inte sluta titta på flera av dina fina bilder...
Det är härligt med trädgård, men jag har ingen stor, en mindre plätt som duger alldeles utmärkt. För mig skapar drömmarna om det superläckra och vackra så mycket mer längtan när jag vet att jag inte har möjlighet att genomföra allt jag vill på min lilla plätt. Men visst kan man drömma... lite av livet ju...

Kram Isabell

Mamma C sa...

Ja den buren var jättefin, skulle inte vara fel att ha.
Kram mamma C