lördag 24 april 2010

Svartvitt...






Älskar svartvita bilder, förut innan
digitalkamerans tid hade jag två kameror en
med färgfilm och en med svartvit film och den
svartvita filmen var av nån anledning alltid
dyrare att framkalla. Tack och lov behöver man
inte hålla på så längre man bara knäpper och
knäpper som man har lust till sen är det bara
att photoshoppa de bilder man vill till svartvitt
blir det inte bra raderar man bara.
Tänk vilka roliga leksaker en kamera och en dator
är, jag som avskydde datorer bara för ett par år
sen men jag skulle inte vilja vara utan en nu.
Här är det mina barn och min hand som blivit
förevigade i svart och vitt.
Idag står solen högt så jag ska inte sitta inne
vid datorn så mycket längre och jag önskar er
alla en riktigt bra lördag!
XXOO

8 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Halllojsan!!!

Men vilke fin bild på E med hatten såå fint..Lite vintage över den.. Gillar också svartvita bilder... Måste skaffa photoshopp ja...
Kraaam kram

Anonym sa...

Härliga bilder!
Ge varsin kram till Al och Em!

sinnlighet sa...

Ljuvliga ungar, helt underbara faktiskt!!!

Snygg ring Du visar idag igen ;)

Agneta

Viola sa...

Super läckra bilder..det slår mig alltid när jag ser dina barn, så lik din son är dig min vän, hoppas ni har en skön helg, är i vattenhålet och idkar trädgårdsarbete..hej och hå...kramen

NataljaOblonskaja sa...

Verkligen läckra bilder.
Känner att jag skulle behöva gå en kurs i photoshop för att verkligen kunna utnyttja allt som finns att göra. ....Men när skulle man ha tid till det??

lugnet sa...

Vackra bilder på dina barn!!! Och ringen!! Älsar svart/vitt men framkallar sällan sådana bilder..men snyggt är det verkligen!! Fortsatt trevlig lördagkväll!!
Kram//Ulrica

Isabell sa...

Snygga bilder!! Gillar också svartvitt, men har upptäckt att det inte passar så bra att blanda in för mycket i mitt färgglada hem... Har ett eget rum med mycket svartvitt. läckert...

Kram Isabell

Ullis/Leva på landet sa...

Så härliga bilder. Älskar också svartvita bilder. Har du provat att baka på havremjölk? Bullarna blir supergoda. Vår ena son hade mjölkfri kost i några år, men klarar nu laktosfria produkter. Vi gjorde både pannkaka och bullar på havremjölken och de blir godare än med vanlig mjölk. Sedan är det ju mjölkfritt margarin också som man behöver använda.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis