torsdag 29 april 2010

Rostig,risig och ruffig...



Rostigt, risigt och ruffigt blev det på dagens
bilder lite som jag känner mig själv med, risig
och ruffig alltså och rostar gör jag säkert när
jag går ut för det bara regnar och regnar. Jag
menar egentligen inte att gnälla det var snarare
ett konstaterande. Det är lite jobbigt just nu
med det mesta, en massa saker som krånglar och
sätter krokben dagarna i ända man blir så less då.
Nu ska jag sätta på mej superwoman dräkten och
vässa klorna och ut och ge mig på krånglarna och
krokbenen. Ha en bra dag!

7 kommentarer:

NataljaOblonskaja sa...

Kan jag få låna den där dräkten efter dig? Här går saker heller inte riktigt min väg. Eller, det är bara lite mycket att göra just nu, skulle behöva jobba i superwomenfart.
Juste hylla du har, ja, jag menar förstås trähyllan du visar på bilden och inget annat. Rostigt är charmigt, funderade häromdagen på vart gränsen mellan charmigt och förfall går, och kom väl fram till att det ligger i betraktarens ögon. Alltså behöver jag inte måla om huset i år heller, det är inte förfall, utan charmigt!! Så det så.
Ha det bra i regnet.
Camilla

Home No.1 sa...

hej hej...jag behöver också låna dräkten efter Natalja/Camilla!!!
Det strular med ting här också till o från men det är väl det som kallas livet, det som inte dödar, härdar!

ha en fin dag i grådasket! Kram Annica.

Fågel Blå sa...

Åh vilken läcker hylla och ditt rostiga K jag har ett likadant!
Ha en superfin Kväll!
Kram Kathrine

Viola sa...

Hoppas du lyckades med krångligheterna och att klorna inte är nervässade...0) önskar en skön VALBORG! kramen

Lottaspace sa...

Hoppas det känns bättre snart! Känner mig också lite krasslig, får se om det går om..

Fina bilder som vanligt!
Kram, Lotta

Annica sa...

Rostig eller inte söta små tovade?hjärtan har du i alla fall=)Ha en skön valborg anyway!!Annica

Mamma C sa...

Härlga, rostiga och ruffiga bilder. Tar en kölapp för dräkten.
Kram Mamma C