söndag 4 april 2010

Rosor och påskens godaste...





Hoppas ni har en lugn och skön påsk därute
här är den riktigt skön och tom solen värmer
nästippen på dagarna. En massa härliga rosor
kom mina barn och sambon hem med i går när de
varit en sväng på stan så nu doftar det ros här.
Dessutom njuts det av påskens godaste choklad
som jag fick av en vän tidigare i veckan, mumms.
Ha en bra dag allihopa!
*
I hope you alla are having a good and nice
easter. Here the sun is shining in the daytime
so we can feel that the spring is here at last.
Yesterday I got this roses from my kids and my
man and the handmade chokolat from Åre a friend
gave to me the other day so now im enjoying life.
Have a nice day!

8 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Choklad från Åre Chokladfabrik. Jo, jag tackar ja!

Smaklig påsk
Kram Annica

lottens vita och gröna sa...

hej goa katta!

vilket ljuvligt arrangemang med dom rosorna, vackert så in i bomben!!!och goooo choklad, då vill man bara sitta och njuta !!!
ha en gooo fortsatt påsk,

varmkram lotten

Anci sa...

Det var ju bra med både vackra rosor och god choklad !
Fortsätt att ha det bra !

Kram
Anci

PS. Dina bilder är så fina

S o F sa...

Alltid blir man glad (o impad) när man tittar in här hos dig.

Du har en så mysig personlig stil, som jag gillar.

Som vanligt allts - hur fint som helst!

Ha en fin fortsättning på Helgen!

Dicksonska våningen sa...

Påsken är väldigt fin i år. Bra väder och avkoppling från jobb.
Rosorna var jättefint arrangerade.
Kram Annika

Sussi sa...

Så fina rosor du fått, vad roligt!
Åre choklad det är ju himelskt gott.
God fortsättning på påsken,
kram Sussi

Mamma C sa...

Årechokladen är så himla god. Vackra rosor som du fick med.
Kram Mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Så vackra rosor du har fått, och god choklad också. Ser ut som om du har en riktigt bra påsk.

Ha en fortsatt bra påsk!
Kram Ullis