söndag 18 april 2010

Längtan och lycka...




Det är kallt ute i våren nu å jag längtar mej
tillbaka till i mars då jag gick på en strand
på Barbados och plockade dessa vackra havets
juveler, önskar jag var där igen i solen.
LYCKA!
Jag har flyt just nu, verkligen turen på min sida
känner jag.Jag har vunnit den här fina ringen hos
Wabi&sabi den kommer från Plain Vanilla och jag
blev så himla glad för jag tycker den är jättefin!!
Kolla gärna in Wabi&sabis blogg om du vill se en himla
massa inspirerande vackra bilder. Wabi&sabi är som
en underbar inspirerande kamelont bland inredning-
sbloggarna med en massa nya fina bilder varje dag.
Ha en bra dag och må ni ha flyt allihopa!
*
I am longing for sun and beach so I sit here and
watch my founds from the beaches of Barbados and
hope it will get warmer here soon. Besides that
Im lucky!!
I have won this beautyful ring at Wabi&sabis blog
the ring comes from Plain Vanilla and I love it :D
Have a nice day!

9 kommentarer:

sinnlighet sa...

Tack hjärtat, Du boostade mig ordentligt och det kändes så himla äkta & härligt!

Bilderna Du visar idag är som vanligt förföriskt ljuvliga!

Du, glöm inte adressen, alltså Dit ringen ska!!

Agneta ;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis med slik flott ring...heldig du:)
ha en flotters dag til deg
eddaKlemmer til deg:)

lugnet sa...

GRATTIS till den underbara ringen!!!
Såååå vackra smycken dom har!!! Var själv med och tävlade!!
Här är det förkylt idag..Alva har varit hemma i veckan och nu är jag smittad..Men det är väl ett vårtecken!
Ha en skön söndag!
Kram//Ulrica

Mamma C sa...

Grattis till den fina ringen som du vunnit. Nog är det lite kyligt igen. Vi har faktiskt +12, men det blåser så himla dant. Så det känns kallar faktiskt.
Kram mamma C

Dicksonska våningen sa...

Grattis till en fin vinst!

Snäckorna du hittat var också väldigt fina. Och inte så "kustiga" som dem vi har här :)

Kram Annika

Anci sa...

Kul att du vann ringen för den är väldigt fin :)
Jag gillar snäckor och du har många vackra.

Kram
Anci

Viola sa...

DU har ju fått njuta utav det härliga redan, tänk på oss stackare som är svältfödda på sol och värme...:0) ha en fin vecka, kram

Kreativa Bri sa...

Åhh vilka vackra bilder du tar!
Vilken talang!
Ha det gott!
//Bri

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh vad man längtar efter att gå längs med en varm och härlig strand och bara vara, när man ser dina fina bilder.
Grattis till din fina ring du vann.
Ha det gott:)