tisdagen den 13:e april 2010

In love...



Ja riktigt kääär blev jag igår när jag var
in en en av stans absolut snyggaste butiker
Turquoise de hade tapetserat en ny fondvägg
med en tapet från Designers guild, och den
vill jag ha! Tycker den är så härlig med
sina turkosa och lila blommor den ser
riktigt vintage ut fast med lite guldig
touch. Ja det blev visst ett litet inköp
med men det får jag visa en annan gång.
Ha en bra dag!
*
Felt in looove yesterday! I went to one of
my favoritshops in the city Turquoise and
they had put up a new wallpaper that I just
would love to have.
Have a nice day!

20 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Koselig butikk....ennu mere blomsterklær enn hos meg der:)
ha en fin vårdag
eddaKlemmer til deg

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Åh sån underbar tapet helt fantastisk!
Så vackra färger!!!!
Idag skiner solen igen, och man blir så glad!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Elisa Day sa...

Underbar tapet! Hoppas jag att jag någon dag snart kan besöka den butiken. Undra vad du köpt för något vackert. Kram

I-L sa...

Det är en av mina favoritbutiker!! Oh, WOW vilken tapet!!!!!

kram

Marie//Tekla Maräng sa...

mmm jag gillar också den butiken och vilken tapet dom har satt upp.
Snyggt.
Ha det skönt:)

Mamma C sa...

Vilken affär det där verkar att vara. Sett repotage i olika tidningar från den.
Kram mamma C

Viola sa...

Förstår att du blev störtkär, det skulle jag oxå ha blivit, hoppas dagen varit bra, kram

lugnet sa...

Sååå snyggg!! Riktigt sommrig!! Älskar Turiquose! Har en tunika därifrån som jag formligen tvättat sönder efter allt användade!!!
Är hemma med sjuk "tös" så jag passar på att smita undan och blogga lite!! Hoppas du får en fortsatt vårig vecka!!
Kram/7Ulrica

Lilla Vrån sa...

Ja, den tapeten var verkligen något extra.
Vet inte om jag berättat om min tapettokiga lillasyster....hon jobbar på färghandel och ser hela tiden nya tapeter som hon bara måste sätta upp.
Har tappat räkningen på alla tapeter som hennes sambo troget bytt under de senaste 8 åren:)
Men du ska tro att det är fint:)
Kramar/Carina

sinnlighet sa...

Tack goa Katta för Dina glada tillrop på min blogg.... Du är så himla kreativ med Din kamera och jag fuskar ju genom att visa andras bilder. Vet Du att jag köpte en Rollsa till kamera, för att jag ville göra som alla Ni andra - ta egna bilder. Fattar Du hur vissa människor saknar hjärnceller för att lära sig att hantera en bruksanvisning. Min vackra röda systemkamera ligger och blänger på mig och vi har en dålig relation...

Agneta

Angel.Pearls sa...

Lätt att bli kär iden butiken..Ha en underbar dag!//Eva

Anci sa...

Jag förstår dig ! Det ser tjusigt ut :)

Stor kram
Anci

Må Gott sa...

Vilken snygg tapet! En såndär man blir glad av.

Hoppas jag kan komma till sthlm snart. Skulle gärna vilja besöka den affären.

Må gott!
Kram Anette

linnea-maria sa...

Oj vilken snygg butik! Tapeten är så snyggt matchad med varorna! Den skulle jag också kunna tänka mig hemma hos mig :) /Therese

Maliva`s verden sa...

Wow..for en fargerik og herlig butikk....skjønner godt at du er in love;o) Nyt ettermiddagssolen! Klem fra Maliva

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Me like!

Kramkram
Annica

Elisabeth - anyhow.se sa...

Men du - så fint så fint!!! sa jag FINT???!!!...

Fru C sa...

Jag älskar butiken, men det är dyrt och man behöver tänka sig för innan man handlar. Men färgerna......gör en glad....som en lärka ;) Väntar spänt på visning av ditt inköp.
Kram//Carolina

erry sa...

Riktigt vackert!

Och dn nya header är också så fin! Kungsängsliljor är helt bedårandefina.

Bohemian sa...

This Shop is absolutely Divine... I think I'm in Love too! *swooning*

Dawn... The Bohemian