fredag 23 april 2010

En ring på mitt finger...



I går kom den med posten min vinst jag vann hos
Wabi&sabi och så här ser den ut in action ringen
från Plain Vanilla och jag gillar den massor!
har sett att det finns armband i samma stil med
och en vacker kula man kan ha som hängsmycke och
en massa annat fint har de. Jag blir alltid glad
när det är fint inslaget och den här låg i en
liten organzapåse som i sin tur låg i en liten
ask och med följde en liten putsduk. Vill du se
var man kan hitta dessa smycken är det bara att
klicka här!
Ha en bra solig fredag allihopa!
*
Yesterday this beautyful ring came to me
by mail. I did win it last week at the
inspiering blog Wabi&sabi the ring comes
Wish you all a beautiful day!

14 kommentarer:

Anci sa...

Ringen är sååå fin ! Nu kan du stoltsera med den i vårvärmen :)

Hoppas att du får en skön helg

Kram
Anci

Lilla Vrån sa...

Grattis till din fina ring...en sådan hade jag gärna haft på mitt finger:)
Hoppas du får en toppen helg med sol och vår värme.
Kramar/Carina

Anci sa...

Hej !
Jag hoppas att det är som du säger :)
Ja tack, gärna ett fotomöte i vårsolen !!

Kram
Anci

sinnlighet sa...

Du e en goding Du Katta, ett varmt energiknippe som tycker om att få folk att må bra!!

Agneta

Fågel Blå sa...

Åh denna ringen var så läcker.... Hoppas du får en toppen helg!
Kram Kathrine

S o F sa...

Den är jättefin K!

Vilken tur du hade som vann - Grattis!

Trevlig Helg.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis...den er så fiiiin:)
ha en flotters helg...
edaKlemmer til deg:)

Angel.Pearls sa...

Den är jättefin- grattis!!

Smycka dig sa...

wow vilken vinst den var ju super fin och annorlunda.
jag måste nog besöka hemsidan....

ha en trevlig och fin helg
kram Lotta

lugnet sa...

Sååå underbar!!! Jättefin verkligen!! Var in till Nacka Forum där dom säljer dessa tuffa smycken och ville ha!!!
Hoppas du får en toppenHelg Katta!!
Kram//Ullis

Lilla Kullan ♥ sa...

Snygg ring.:-) Stina

Maliva`s verden sa...

Grattis....ringen er nyyydelig og du er heeeeldig;o) God helg! Klem fra Maliva

strömmas sida sa...

Vilken fin ring och den passar så bra på ditt finger. Grattis till vinsten.

Nu har jag slöat till med bloggandet och att kolla in din blogg. Ser att du efterlyser mjölkfritt. Kolla min blogg, om godiset jag nyss gjort, kanske är något för er.

Önskar dig och din familj en fin helg.

kram
strömma

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tagit med ringen!!! Vi är jätteglada - lånade några och lade upp på vår blogg under www.plainvanilla.se

om det är några av dina bloggläsare i stockholm som är intresserade av att komma i morgon (onsdag 28 april 11- 19.30 i vasastan) på vår sample-sale är ni varmt välkomna - maila mig så guidar jag. Vi bjuder på lite rosé och säljer ut provkollektioner och pågående kollektion till specialpriser :)

allt gott,
johanna
Johanna Ahlgren
Plain Vanilla
www.plainvanilla.se
johanna@plainvanilla.se