torsdag 8 april 2010

Disigt runt Daisy...




Hon påminner mig lite om 20-talet när hon bär
den här boan miss Daisy och solen lyser in med
sina strålar så bakgrunden ser alldeles dimmig
eller kanske disig ut. Fast utanför vårt
fönster är himmelen alldeles blå, det ser ut
att bli en bra dag idag.
Stor kram!
*
She looks like shes from the twenties or something
miss Daisy, behind her the sun shines in and makes
everything look foggy. Its s bright blue day outside
and I think its gonna be a good day today.
Big hug!

12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhh so lovely, underbara bilder så läckra färgkombinationer!
Dessa går jag igång på!
Man är välan tokig!!!!!
Här är det också sol!!!!
och jag är ledig!
Kram Kathrine

Mamma C sa...

En riktigt snygg och chick Daisy. Visst blir det väder idag, och det är strålande väder oxå.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Läckert!

Kram Annica

Angel.Pearls sa...

Hon är fin!! Gillar hon det nya Champagne-färgade halsbandet!? tIPS TILL PÅSKLEDIG M BARN: VI VAR IGÅR PÅ hISTORISKA MUSEET (Narvav)!(fritt inträde barn) Längst in finns en arkeologisk avd där barn kan 'gräva' och forska lite..Utställningarna (vikingatid, bronsålder mm) är ockå intressanta -min dotter tycker det är superintressant där! Ha det gott o njut! Kram//Eva

sinnlighet sa...

Hej Katta och tack för Din kommentar på min blogg! Bilderna som Du visar idag är helt ljuvliga, me like like!

Agneta

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja visst är det härligt med blå himmel och ljus! Äntligen är våren här.

Och så snygg Daisy är. Läckert med den svarta boan i kombination med blommorna.

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Elisa Day sa...

Härliga bilder!

vita zara sa...

Hej Katta.
Vad fin bild på dig, så roligt att få se hur du ser ut när man hälsar på i din blogg.
Du är såååååååååå begåvad.
Vilka fina bilder på rosarrangemangen, helt saligt ljuvliga.
Och den fina bilderna på snödropparna, så ljuvliga de är. Man blir så glad av att se dem.
Så snyggt med boan, och rosen, och hemma hos dig.
Jättesnyggt!!
Så härliga färger du har visat.
Turkos. Härligt.
Vad roligt att få se din kreativitet flöda.
Nu blev jag såååååååååå glad när jag kollade in hos dig.
Många kramar till dig min vän.
Zara

Lilla Vrån sa...

Din Daisy är oslagbar i sin elegans:)
Hoppas du får en solig helg....önskar mig också en sådan, här i Sundsvall ligger det ett dimlock över staden och har gjort det en tid nu...svårt att få någon vår inspiriation då.
Kramar/Carina

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann..
ja ble suuuperfornøyd med resultatet på bordet:):)
ha en flott helg
eddaKlemmer

Marie//Tekla Maräng sa...

Jag gillar miss Daisy:)

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg hon var. Härligt med sol.
Hoppas att du får en bra helg!
Kram Ullis