söndag 25 april 2010

Crazy patchcorner...



Crazy patchcorner kan man väl kalla denna lilla
hörna vid ingången till mitt kök, den råkar ofta
ut för olika kreativa tester och färgförsök när
andan faller på. Nu senast i helgen fick den bli
en Patchwork-vägg med diverse färger och mönster
känns helt rätt just nu och eftersom den är fäst
med dubbelhäftande tejp är det ju bara att plocka
ner när en annan ide dyker upp nästa gång vem vet
när och hur.
*
I have a small corner where I often change the
colours to test different things on the wall,
now I tested to do a patchwall to make a differens
from the black wall that was there before. Dont
know for how long a I will keep it but its fun to
change once and a while.
XOXO

19 kommentarer:

sinnlighet sa...

Så SNYGGT!!

Agneta

Viola sa...

SÅ himla läckert det blev, själv har jag inrett nya gästtoan som nu är klar, utav ett gammalt väggur blev det ett altarskåp....0) ha en fin kväll, kram

PÄRLOR av SKROT sa...

Håller med "sinnlighet"
Hur snyggt som helst!!!
Den ideen måste jag få låna av dej.

Kram från Sussie

NataljaOblonskaja sa...

Hur coolt och läckert som helst.
Har tänkt göra något liknande själv med en massa tapetbitar, tycker det är supertufft.
Färgcombon du fått till är ju helrätt och fräch.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Wow - så snyggt! Verkligen himla läcker kombination av färger och mönster. Ett lyckat infall! :-)

Annica sa...

Men så snyggt! Precis så skulle jag kunna tänka mig en hel vägg hemma hos oss=)Måste fundera på saken,tack för iden. Ha det gott/Annica

Richie's 2ts Inspires sa...

That's awesome, indeed! Tänk att behålla den. Inte emot...

That's really one of a woman's dream to change everything at home once in a while, for a change. Or else life gotta get bore, ain't it?

Job well done, girl & keep it UP.

x0x0 lots...

Lilla Kullan ♥ sa...

Väldans häftigt alltså. Du kan du!:-) Kram Stina

Elisa Day sa...

Underbart! Vill bo i det hörnet! Var i Stockholm och Turqoise i tisdags, men dom hade hunnit stänga 40 innan jag var där. Bodde på Elite plaza något vid stureplan. Ville ha kontakt med dig, men hade inget internet eller ditt mobil. Men nästa gång kanske. Kram

Möllebacken sa...

Häftigt!
Färgerna var ju bara WOW! helt i min stil. Det är lite karibiskta influenser... ;)
Ha en skön start på veckan.
Kram
Pella

lugnet sa...

Tack! Hoppas helgen varit toppen!! Vilket mysigt hörn hemma hos dig! Du har verkligen en härlig stil!! Boken finns att köpa på adlibris men tror nog att den finns på akademibokandeln också!
Kramar//Ullis

Lisa.L sa...

Men wooow så himla grymt läckert d vart :D kram

Isabell sa...

Vilken bra idé och vad snyggt det är!! Jag gillar!! Hmmm, var ska jag göra om nu då?

Trevlig måndag, Katta
Kram Isabell

Fågel Blå sa...

Så läckert......
Underbara färger en riktig inspirationshörna!
Kram kathrine!

Marie//Tekla Maräng sa...

Men vilken härlig idé och läckert i din hörna!!!
Ha det gott i vårsolens sken.
Kramar Marie:)

Maliva`s verden sa...

Me like;o) Nå vil jeg herme jeg også...kjempe kult. Go`ukestart til deg fra Maliva

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken härlig färgklick!

Kram Annica

vintageretroprinsessa sa...

HUr underbart som helst vart det jue :)
me like :)

Kanske man skulle våga testa själv :)


Ha det finast kram

Angel.Pearls sa...

Åh, det blev läckert -vad 'vågat' och kreativt med en 'testhörna'! Kram//