lördag 20 mars 2010

Angel pearls...





Hade en rolig överaskning som väntade på
mej när jag kom hem från resan. Det visade
sig att jag vunnit en utlottning hos Eva
med bloggen och smyckesmärket Angel.Pearls.
Så i går i min brevlåda fanns ett brev
postat till Rost&rosor med en söt liten påse
i innehållandes detta söta halsband med
blandade stenar och pärlor riktigt fina och
lättanvända färger, gissa om jag blev glad.
Så nu hänger den och pryder miss Daisy när
den inte pryder mej förståss, tusen tack Eva!
Hoppas ni alla har lika fint vårväder som vi
har idag för här skiner solen och snön smälter
och i går såg jag snödroppar :D
Ha en bra lördag!

9 kommentarer:

Isabell sa...

Åh, så roligt med överraskningar. Snyggt smycke!

Trevlig helg

Kram Isabell

Isabell sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita ljuva tankar sa...

Alltid kul med vackra överraskningar! Har precis startat min egen tävling idag som kanske passar dig?

Kram Linda

Mamma C sa...

Grattis, så fint halsband du vunnit. Visst har vi haft sol men oxå en massa blåst. Bara varit skönt när man hittat en plat i lä. Ha en fin lördagskväll.
Kram mamma C

Anci sa...

Grattis till vinsten ! Kul med en glad överraskning :)

Ha en skön söndag

Kram
Anci

Richie's 2ts Inspires sa...

Jag älskar överraskningar. Och det smycke du hade vunnit, är vad jag kallar för GORGEOUS!

Ha en skön kväll...

Angel.Pearls sa...

Katta! Roligt om du gillar halsbandet jag gjort -bilderna du visar är superfina -Tack du för det!!Ha en skön kväll! Kram//Eva

Vita rosor och förgätmigej sa...

Superfint! Vilken överraskning...
Kram/ Anna

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Åh vad roligt med saker som dimper ner i brevlådan!
Önskar dej en fin Söndag!
Kram Kathrine