måndag 1 februari 2010

Happy monday...




Inte ett endaste litet pyssel har blivit
hopknåpat denna helgen men de här tovade
blommorna såg i allafall sitt första
dagsljus förra helgen. I går var vi som
jag skrev och firade svärfar. Det blev en
digital fotoram med inbyggd väckarklocka!
en lämplig leksak för varje teknikgalen
man som redan har det mesta antar jag.
I dag är det måndag igen och måndagar
brukar för mej alltid starta trött, segt,
sen tokstressigt, sen lugnare,sen en massa
strul men det tänker jag försöka vända på
nu ska tänka mig en lugn trevlig måndag
där allt går bra som det ska en rolig dag,
go with the flow.
Happy monday!

9 kommentarer:

Fru C sa...

Go with the flow, jag tror jag följer ditt råd.....Måndag usch....

Möllebacken sa...

Hoppas att får en riktigt bra måndag och en bra start på veckan. Så söta små blommor.
Kram Pella

Nyanser av vitt sa...

Så fina blommor du tovat. Välkommen till mig, har en liten utlottning av ett vårligt smycke.
Kram Agneta

Anci sa...

Den tovade blomman är ursöt ! Jag vill verkligen lära mig tova någon gång.

Jag ska också tänka mig en bra måndag. Hoppas att du får en perfekt dag.

Kram
Anci

Fågel Blå sa...

Önskar dej också en trevlig vecka, underbar färg på muggen!!!!
Kram Kathrine

Grindelunda sa...

Jajamensan Katta!
Utsikt ner mot Frasses (f.d Mickeys) hempan och den fagra Vattudal :)

Söta tovade blomster :)
Kram från Gilla!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Helt underbara blommor du har gjort! Skulle verkligen vilja lära mig att tova. Verkar inte finnas någon gräns för vad man kan göra!
Kram/ Anna

Queen Of Småland sa...

Javet! Måndagar är såååå sega. Allra helst nu när det fortfarande är mörkt när klockan ringer. Man snoozar ett par gånger för mycket och det är råkallt när man går upp.
Men tänk att vi har våren och sommaren framför oss, snart, snart.... =)
Ha en fin dag!
Kram
Stina
Supersöt blomma!

strömmas sida sa...

Nu sover du nog på söta örat och tisdag är det redan *ler*.
Det är skönt med lugna dagar också och nu är det så himlans kallt så det är mysigt att bara vara inomhus i lugnet.
Nä, det här med uteliv är inget jag har lust med som tidigare. Nån gång ibland är det ju kul att gå ut. Men kanske inte så sällan som med flera år emellan som det var nu. Då blir det så himlans gruvsamt och latare än lat blir man (jag) också :-).

kram
strömma