onsdag 27 januari 2010

Vissen...




Ja i dag känner jag mig riktigt vissen,
hade huvudvärk redan i sömnen innan jag
kom upp ur sängen. Såna starter på dagen
är inget roligt alls tur det inte händer
allt för ofta. Den vissna tulpanen häruppe
tycker jag är vacker trots att den slokat.
Var på Åhlens city i går där en stor
omflyttning pågår med både ombyggnadsrea
och 30% på reapriset så i deras Panduro-
hörna fyndade jag en del finingar som ska
komma till användning här framöver.
Nej nu ska jag lägga mig ner och vila mitt
bultande huvud ett tag innan jag ska gasa
iväg in i dagen.
Ha en bra dag allihopa!

11 kommentarer:

corrina sa...

Stackars dej, hoppas att det går över snart. Kram

Anci sa...

Krya på dig ! Hoppas att huvudvärken snabbt går över .

Vacker bild på den vissnande blomman och vilka fina bokstäver du visar. Var kommer de ifrån ??

Varm kram
Anci

lottens vita och gröna sa...

krya på dig katta, vackra vimplar eller vad är det, kul att fynda pysselsaker, sånt får en att må lite bättrre!!
varmkram lotten

Fågel Blå sa...

Hejsan!
jag känner mej också lite vissen!
Men , men vi får skylla på vädret, fniss.....
Jag får pigga upp mej med en bukett tulpaner!
Kram På dej!

Kathrine!

S o F sa...

Här kommer lite tysta och mjuka (och SNÖiga) krya-på-dig-hälsningar!

Madame Petite sa...

Jag dras också med bultande huvud idag... kanske beror det på lågtrycket...

Vissna tulpaner är vackra... tycker det är fint när buketten är hängig och bladen faller runt omkring som en krans...

Kramar från Jenny

Fru C sa...

Krya på dig hälsningar från mig! Hoppas du inte känner dig som blomman imorgon ;)

Viola sa...

Hoppas du mår bättre nu...här är Otto och jag insnöade ..så jag tog mig inte till jobbet idag..är det ostkusten man bor på eller...kramen

Queen Of Småland sa...

Usch, huvudvärk är inget kul alls. Man orkar inte göra något när huvudet bultar sådär. Visste du att det kan ha med lågtryck/högtryck att göra? Min man brukar anmärka att när jag klagar på huvudvärk blir det större väderomslag...
Hoppas du kryar på dig snart!
Spännande att se vad du gör av dina fynd! Älskar tulpanen i förra inlägget, mörkt vinröd, mums!
Kramar
Stina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Usch då, det lät inget ku vännen!! Hoppas du knoppar snart igen!!!! Men vissa dagar måste man få känna sig litrr vissen med!!!
STOR VARM KRAM till dig, hoppas det snart blir bättre!!!! Kramis ♥

Angel.Pearls sa...

Finns P på Å -hade ingen aning om..kanske ska man ta en tur dit..Kram//Eva