torsdag 28 januari 2010

Tulpaner och bjällerklang...






Tusen tack för alla kryapådej-
hälsningar i går, det hjälpte. Blev dock
däckad i soffan hela dagen och på kvällen
när sambon kom hem var det hans tur och i dag
är det sonen som ligger med hemsk huvudvärk.
Är rädd att jag lurade någon med pysslet jag
visade bild på i går, det var inte min mening.
Bara några bilder från när jag tagit ner jul-
dekorationerna, det var en vimpel jag gjort
där jag textat NOEL men man kanske kan kasta
om bokstäverna till nåt annat om man försöker.
Här kommer lite möörka fina tulpaner ihop med
lite bjällerklang till er!
Ha en bra dag!

13 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Härlig bjällergirlang o tulpanerna är urfina! Fint att du är lite bättre idag! Det är så 'spännande' att du är sömmerska -förstår att de där barnklänningarna på Bröllopsmässan hade varit kul att 'granska' för dig! Ha en bra torsdag! Kram//Eva

Viola sa...

Låter nästan som flunsan har drabbat er...här har vi har kräksjukan i helgen men nu hoppas jag att jag klarat mig från den, den färgen är bara så underbar ..på dina tulpaner, är insnöad och väntar på plogbilen...ha det så bra som du kan och krya på dig kram till er allihop, KRAM

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
tack för kry på hälsningen!
Så fin färg på tulpanerna har aldrig sett den färgen vd har du köpt dom?
Ha en bra dag!
Kram Kathrine!

Fru C sa...

Till helgen ska jag hjälpa sonen flytta och då ska han få en buket tulpaner av mej! Hoppas jag kan hitta så mörka som dina för dom är bara urläckra!!

annashusidingtuna sa...

Tråkigt när hela familjen inte är krya!Härliga bilder.
Kram Anna

Madame Petite sa...

Bjällerklang och tulpaner kan få den mest ihärdiga huvudvärk att släppa... jag är fortfarnade som en bomullsboll i huvudet med ömmande nacke och axlar. Spikmatta och bad det är nog det jag får ägna mig till idag...

Med lite sånt och med ditt härliga tulpaninlägg ska nog värken släppa!

Kram från Jenny

Elisa Day sa...

Vackert bjällerklang! Skönt att du mår bättre ,men synd att din familj också blev sjuk.
Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken fin bjällergirlang du har.
Gillar dom där mörka tulpanerna.
Skönt att du känner dig bättre men inte så kul att resten av familjen är däckad.
Sköt om dig, kramar Marie:)

simchieinspires sa...

Älskar båda.

Hoppas Ni mår bättre hemma medan jag känner mig hängig efter min step-up idag. Känns världensförkylning kommer att explodera hos oss.

Ta det lugnt...

lugnet sa...

Hoppas du kryat på dig Katta!! Härligt med lite hopp om våren med vackra tulpaner!! Denna vecka har vi haft vinterkräksjukan...nice.., men vi är på bättringsvägen nu!!
Hoppas du får en mysig helg!
Kram//Ulrica

Anci sa...

Hoppas att familjen har kryat på sig, så att ni kan göra något kul i helgen !

Jättefina bilder !

Kram
Anci

Lillsnörpa sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på! Måste köpa tulpaner imorgon, blev tulpansugen nu :) /Lillsnörpa

Vita rosor och förgätmigej sa...

Tänkte ju hugga av mig den vänstra så jag kunde bygga med den högra ;0). Hoppas ni strax är friska, åt minstone till helgen så ni kan njuta riktigt ordentligt!
Kram/ Anna