onsdag 20 januari 2010

Dagvill men inte rådlös...




Börjar få lite svårt att hålla reda på vilken
dag det är nu när man är hemma med en sjukling.
Inredningslusten ligger lite i dvala så här års
och det är rätt skönt att vila från det.
*
Man kan ju vara lite allvarlig också, jag antar
att de flesta nu skänkt ett bidrag på något sätt
till Haiti om inte kommer här en länk till
som är seriöst och man kan på enklaste tänkbara
sätt hjälpa genom att sms:a
då går 50kronor direkt till Röda korsets insamling
för Haiti klicka på den rosa länken så kommer du
till deras sida och kan läsa mer. Och man kan ju
klart messa en massa om man vill det.

6 kommentarer:

Anci sa...

Hej !
Dina bilder är så vackra och även dina saker :)

Kram
Anci

Elisa Day sa...

Vackra bilder, försökte sa vad det var i asken på sista bilden. Såg först ut som kristallstenar men är nog ett halsband. Har också sänkt pengar. Kram

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hur kan inredningslusten ha svalnat den här tiden på året? För mig ligger den på topp nu. Jag hinner inte hålla på inne på grund av trädgården under vår, sommar och större delen av hösten så nu brinner det i huvudet ;0).
Kram/ Anna

Viola sa...

Vad synd att du inte ska på mässan imorgon, men jag hoppas jag får se dig här i mars när jag har invigningen, hör av mig närmare om detta, kram

Queen Of Småland sa...

Åh, hoppas lilla sjuklingen kryar på sig snart! Fina fina bilder återigen (=
Du har så många fina inlägg att jag inte hinner kommentera på alla (=
Igår var vi på informationssmöte på en Waldorfskola i Lund. Herreminje, snart ska killen börja i skolan. Vi får se vilken det blir...
Usch ja det är en katastrof som drabbat Haiti och jag har smsat flera gånger om. Jättefint att du har med det i ditt inlägg!!!
Ha en riktigt fin kväll Katta.
Kramar
STina

Systrars söta sa...

Hahaha, ja så kan det ju lätt bli när man är hemma...snurrar till sig i skallen bara..hahaha..hoppas dottern frisknar på sig snart. Ha det gott..kram kat