lördag 23 januari 2010

Annorlunda bloggtips...



Blå,mörkturkos eller petrol ja jag vet
egentligen inte riktigt vad man ska kalla
nyansen på vasen här men den tilltalar mej
i allafall. Mitt rostiga K har ju hängt med
ett tag nu och jag har upptäckt att det
finns en hel värld därute som gillar rost
och det som är gammalt och slitet fast på en
helt annan nivå än jag själv gör men jag
fastnade och och blev helt faschinerad av
dessa bloggar kolla in de här tex
och magiskt vackra...
eller varför inte
Det finns helt enkelt en bloggare för allt.
Have a nice day!

12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Katta!
Jag diggar också rost fast då tillsammans med romantiskt skirt...
Jag gillar din plåtbokstav!
Hoppas du får en trevlig Helg!
Kram Kathrine!

Anci sa...

Hej !
Tack för tips om både presentkort och bloggar !
Ha en härlig helg

Kram
Anci

Betongängeln sa...

haha, vilka härliga bloggar med bilder av gammalt och rost
gillar den sista...och den med industribilder...
tack för tips
kram

Mamma C sa...

Tack för tipset ska kolla in dessa bloggar. Ha en fortsatt trevlig lördag.
Kram Mamma C

Viola sa...

Vilka läckra sidor du hittat, så klart har jag varit inne och spanat, härlig är den blå färgen på vasen ihop med ditt rostiga K, är nu hemma igen och huvet är fullspäckat kan du tro, KRAM

strömmas sida sa...

Du har så fina foton med vackra kompositioner.

Jag kollade in dom andra bloggarna och lite extra kul med dom härifrån stan.

Helgkram
strömma

simchieinspires sa...

Jag gillar verkligen din smak och tyvärr (snyft) passar inte i mitt fattigmanshus.

Jag tycker att mitt hus har inte det karaktär som passar just dem fina stilen jag skulle vilja ha. Rost, zink, slitnaoch gamla möbler. Ahhh... jag får nöja mig och titta hos dig och andra som har så fint. Jag suktar och suckar bara.

Hoppas alla hos dig mår bra nu och ha en skön helg.

Kramar mas...

Maliva`s verden sa...

Rust er digg....og utrolig kul vase du har der også;o)
Håper du har fått med deg sangen Bono sang på "Hope for Haiti now"...smelt sier nå jeg da...Fortsatt god kveld der borte...

Sussi sa...

Ja jag gillar rost mer och mer måste jag säga. Fast hitintills har jag mest rost ute. Ditt K är ju jätte läckert. Vilka läckra bloggar jag har hittat till tack vare dig.
Ha en bra start på veckan nu.
Kram Sussi

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, det är nog många som fallit för det rostiga. Vissa har nog fallit längre än andra... ;-)

Stort tack för dina tips om tovning. Ska nog försöka komma igång på egen hand, vi får se hur det går...

Hoppas du har haft en riktigt härlig helg!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

härlig färg!! OCh rostigt gillar jag ju jag med:)

Kram Annica

Anonym sa...

varfor inte:)