söndag 6 december 2009

Man kan väl ändra sig....






Ja nu har min madonna fått ny färg igen. Från
början var den ju turkos och brun men jag var så
inne på att ha en vit så den fick bli vit, tyvärr
såg den ju totalt livlös ut så men nu har den fått
vakna till liv med ny färg igen och den känns bra
mycket piggare och gladare nu :)
Var och tittade på en julmarknad på Överjärvagård
i går det duggade och var lerigt så det blev ingen
större julstämning presis men Em fick rida ponny
jag hittade lite goda Jämtländska getostar och min
fantasi för ett fantastiskt vackert hem satte igång
när jag drömde mig igenom byggnadsvården de har där,
hjälp så mycket snygga gamla saker!
Idag tänder vi andra ljuset och jag önskar er alla
en riktigt god andra advent.

15 kommentarer:

Viola sa...

SÅ madonnan har vaknat till liv igen, det gjorde du rätt i... att låta penseln gå över henne, blev så fin, ha nu en mysig adventssöndag, KRAM VIOLA

Elisa Day sa...

Vad fin hon blev, det riktigt glöder från henne nu. Hoppas du får en mysig söndag. kram

Home No.1 sa...

Hej madonnan blev vacker!
ha det så skönt!

Kram Annica.

Betongängeln sa...

Visst blev hon vacker som en dam
ha det bra andra advent
kram
annelie

mormorelsie... sa...

Men å så fin hon blev din madonna,underbart!!!
kram o ha en go kväll.
ninni

Queen Of Småland sa...

Hon blev ju väldigt vacker i vitt också! Ja, vädret är ingen höjdare precis, ojuligt värre faktiskt. Men här nere i skåne får vi vara glada om det faller några snöflingor alls.
Önskar dig en härlig adventssöndag!
Kram
Stina

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det gör du rätt i! Att måla madonnan menar jag! Härliga kulörer!

Kram Annica

Angel.Pearls sa...

Fin Madonna du har -och vad coolt att 'våga' måla om...snyggt jobbat!! Kram o fin 2a Advent till dej oxo!//Eva

Mamma C sa...

Klart man kan ändra sig, och det blev mycket snyggt oxå. Ha en fin adventskväll.
Kram mamma C

Anci sa...

Tack detsamma ! Visst får man ändra sig :) Madonnan är så vacker i sina nya kläder.

Kram
Anci

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Madonnan blev jättefin. Så praktiskt att kunna förändra efter humör. Du är jätteduktig!

Ja...jag får väl planera en lite resa någonstans där lampan kan tänkas säljas. Synd dock att room gick kk, men det kanske startar upp igen. Det har ju en tendes att göra det.

Hoppas att du själv har haft en fin 2:a advent. Ha det!

corrina sa...

Håller med dig, mycket finare med färg. Så välkommen så såg till när kaffet skall på ; ) KRam

Fågel Blå sa...

Jättefin blev hon!
Ha en bra Dag!
Kram Kathrine!

Grindelunda sa...

Hej Katta!

Ja, nu har vi tänt andra ljuset och det dröjer inte länge förrän vi är framme vid jul.
Vilken vacker madonnabild du visar :)
Hoppas allt är bra med er där i hufvudstaden.

Kram från Gilla

Richie's 2ts Inspires sa...

Vilka fina julsaker och julpynt hemma hos Er...

Hoppas att alla mår bra och ha en underbar dagar innan 3:e advent.

xoxo