söndag 27 december 2009

Leka och lära...




Så var den glada julen slut nu då, fast
inte helt och hållet nyår kommer med lite annat
efter. Vit och vacker var julen och tomten var
extra snäll i år så nånting måste jag nog ha
gjort rätt ;) Bla låg där en systemkamera i ett
av paketen så nu har jag att lära mig nåt nytt
med min nya lilla leksak så här ska lekas och
det ska bli så kul. Idag är det lite kallare här
igen så vårt tänkta skridskobanebesök får bytas
ut mot lite reabesök i stället annnars blir det
som jag lärt mig mycket gnäll om kalla fötter.
God fortsättning på er alla!

15 kommentarer:

Home No.1 sa...

God fortsättning och lycka till med kameran , nu förväntar vi oss kanonbilder härifrån ;-)

Kram Annica.

S o F sa...

God fortsättning till dig också Katta!

Va kul med en ny kamera. Tror absolut att du varit snäll. :)

Ha det gott!

Kathys Home sa...

Hej å hallå...Godfortsättning önskar jag dig, hoppas ni fann något skoj på rean...:-)) Vilka härliga tovade saker du har, vad synd att du inte kunde vara med på marknaden..hmm..du får lov att komma förbi någon annan gång med dina vackra saker..Ha det riktigt gott..kram kat

Elisa Day sa...

Vad roligt med kameran! Gillar bilden med amaryllisen och ramen, det är som ett konstverk. Kram

Mamma C sa...

En riktig god fortsättning, så kul med en ny kamera. Ha en bra kortvecka innan nyår.
Kram Mamma C

Nyanser av vitt sa...

Kul med ny fin kamera.
Sköt om dig
Kram Agneta

Queen Of Småland sa...

God fortsättning och grattis till din nya kamera! Det är så roligt att fotografera med en bra kamera. Ha en fin kväll.
Kram
Stina

Richie's 2ts Inspires sa...

God fortsättning och ha kul med din nya leksaken.

Ha en skön kväll.
xoxo

Gårdsromantik sa...

Lycka till med din nya lekkamrat!

Kikar in och önskar dig en God Fortsättning!

Kram Maud

Anci sa...

God fortsättning !
Tomten var så snäll mot mig också. Jag fick en dator !! :D
Men dina bilder är ju så underbara redan. Ska de bli ännu bättre, det går väl inte...

Stor kram
Anci

Angel.Pearls sa...

Vilken supersnäll tomte som kom till dig..eller, rättare sagt -du har ju varit supersnäll, så !! Ser fram emot fina bilder med nya 'leksaken'! Ha en fin fortsättning på julen!Kram//Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Aha du är så snäll som jag misstänkte så då är det ju klart att systemkameran var den perfekta presenten.
Ha det gott:)

Viola sa...

Vill oxå ha en hy kamera, lyckos dig..ska du besöka Formex i jan...vi ska upp ett gäng och ska äta middag ihop på torsdagskvällen, vore kul att ses igen..här har det regnat hela dagen, plusgrader men nu fryser det på ..så imorgon blir det att hålla sig inne, kramen

Fru C sa...

Du jag fick också en systemkamera av mina snälla barn. Dom var nog lite trötta på mitt tjat om hur dålig kamera jag hade ;) Många bilder har det blivit fram till idag!

linnea-maria sa...

Vilket vackert arrangemang med amaryllisen. Ha det så skoj med din julklapp så får vi läsare se fram mot många fina bilder. Kram /linnea-maria