tisdag 29 december 2009

Bilder i mörkret...





Leker en massa med min nya leksak och det är
roligt förståss, den gillar tom att ta bilder
utan blixt i mörkret utan att bli mjölkiga och
gryniga så här testas olika saker för fullt.
Tror däremot tyvärr att min lappis blivit
avundsjuk på min nya lekkamrat eftersom den
börjat bli alldeles grön när jag startar den.
Kan det vara av avund? känns jobbigt för det
kan ju vara så att den är på väg att krascha?!
Och det skulle ju inte vara roligt alls förståss
får ju abstinens bara av att tänka på att den
kanske måste lämnas in man har ju blivit lite
datorberoende kan man säga. Håll tummarna för
min lapp är ni snälla, och ha en trevlig dag!

12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej jag smälter vilka underbart fina bilder du har tagit med din nya kamera.....
bilden på den runda ljusstaken, var har du köpt den (ljusstaken alltså?
Önskar dej Ett Gott Nytt År!
Kram Kathrine!

Fru C sa...

Jag håller tummarna (hårt) för utan lappen vad är vi stackars bloggare! Igår hade vi problem med bredbandet här på vischan och du katastrofen var nära kan jag meddela ;)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så vackra bilder. Gillar verkligen vimplarna i granen.

Hoppas du får en riktigt fin Nyårsafton. Gott Nytt År!

Elisa Day sa...

Vilka fina bilder! Vad roligt att kunna fota när det är mörkt utan att det blir suddigt. Bilden med fågelburen är så mysig. Hoppas din dator inte dör av avund! Kram

Mamma C sa...

Mycket fina bilder du tagit. Inte kul när datorn börjar att spöka. Får verkligen hoppas att det inte är något stort fel.
Kram Mamma C

Anci sa...

Lappis ?? Först undrade jag vad du menade, men jag tror att jag har löst det :)
Dina bilder är ju så fina ! Du är ju en riktig proffsfotograf.

Kram
Anci

Viola sa...

Nog verkar det bli fina bilder med den nya leksaken..inte kul när lappen krånglar..ha en skön kväll i kylan, kram

S o F sa...

Håller tummarna!

Önskar dig ett Gott Nytt År Katta, i fall vi inte "ses" mer före torsdag!

Vinterkram!

Sussi's värld sa...

Vilka fina bilder du tagit:-)
tack snälla för din gulliga kommentar.
Kram

vita zara sa...

Hej
Nu blev jag nyfiken, vad för en systemkamera har du fått av tomten?
Ja du kommer att ha kungligt roligt, det är så.
Sen vill jag också skriva, att det är kul att se någon som pyntat med röda pummlor.
Önskar dig gott nytt år.
Kram Zara

vintageretroprinsessa sa...

Alltid lika vackra bilder :)
Är ofta här inne och spanar och njuter av alla fina bilder :)

ha det finast

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka stämningsfulla bilder!

^Åh har du fått en ny kamera?!! Vad kul! Då förstår jag att du leker för glatta livet:)

Kramkram
Annica